karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 27 mei 2014

auto kaduuk en een superactie, Patrick Overkempe gaat voor mij de alphe de HuZes op .......

26-05-2014 15:41
Pff over onze auto zal ik maar kort uitwijden,dynamo is kapot,dus kunnen er niet meer mee rijden,ja vrijdag om hem weg te brengen....weer euries kwijt ach ja........thats life

Maar op ons kuikenklupje een verborgen klup op facebook met allemaal kankerpatienten,heeft briggite bosman die ook al de verwentasjes doet en wat eigenlijk niet ze zit bij longkanker nederland etc.......nu gaat er iemand fietsen en die gaat 6 keer die berg op,en iedere keer doet hij dat voor iemand.......nu heeft brigitte mij opgegeven dus hij gaat voor geld voor de kankerbestrijding op te halen,voor mij naar boven fietsen......slik traan en nog een keer slikken..
geweldig.......zou bijna zelf willen gaan fietsen......en misschien ook weer heel erg raar,maar ben ineens best emotioneel,want nu gaat het over mij,
terwijl ik eigenlijk altijd aan denk  hoe erg het is voor andere mensen die ziek zijn etc.
Denk dat ik er eigenlijk misschien te afstandelijk mee bezig ben ,
met mijn ziekte dan he...maar ja het is echt waar ik heb longkanker....en iemand neemt gewoon de moeite om voor mij die inmens hoge berg op te gaan fietsen.....ben ontroerd ervan.
nou mensen ik zou zeggen steun deze man,want hij gaat ondere andere 1 keer voor mij die berg op....en natuurlijk voor alle kankerpatienten.
Weet dat iedereen mischien denkt maar dat geld komt niet aan op de plaatst van bestemming,maar ik neem aan dat het kaft inmiddels van de koren is gescheiden...
http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/patrickoverkempe/patrick-overkempe/actie.aspx


krijg niet voor elkaar dat je er zomaar op hoeft te klikken,dus effkes kopieren en plakken in browser..

Geen opmerkingen: