karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

vrijdag 16 mei 2014

verslag patholoog etc gekregen


15-05-2014 20:13
Gisteren viel er een pak papieren binnen,mijn dossier en daar wordt je niet vrolijk van.
Blijkt dat er dus meerdere tumors aanwezig waren in de longkwab die ze verwijderd hebben..
en licht vergrote lymfklieren zag ik ergens staan...

komt binnenkort moet opnieuw inscannen

Denk ik ga me er niet druk meer om maken,ik verander er toch niks aan..
Morgenvroeg rijd ik heerlijk heel eventjes met mijn motor (hij heet CHIEF) 
zie hieronder mijn CHIEF mijn man en ik hebben hem zelf zo gemaakt,
want ik was toen ik nog gezond was ook vrijwillige brandweervrouw......(en dat mis ik erg)






Ik heb er zin in ,het weer wordt goed.

yiehaaaaaaaaaa heerlijk  heel effkes verstand op nul en haren in de wind ....

Geen opmerkingen: