karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 20 mei 2014

fijn (son) weekend gehad wel benauwder en moe

20-05-2014 13:14


Weekend was heel erg fijn,heb heerlijk eventjes gereden.

Goed geluisterd naar mijn lichaam ..


je ziet mijn brandblusser voorop mijn motor,tevens viel me op dat ik dus mijn schouders optrek,volgens fysio komt dat omdat mijn kleine hulpademhalingsspieren harder moeten werken.
Heb maandagochtend toch maar mijn eigen longarts gebeld,kan volgende week dinsdag pas terecht.
vraag me toch steeds af waarom me niet verteld is dat alle vlekken(die we wel en niet op ctscan zagen) in mijn afgenomen rechter longkwab kanker bevatten.
Misschien wil de longarts me niet nog ongeruster maken,maar ik hoor ze na uitslag nog zeggen ,nee mevrouw al die andere vlekken dat was niks , was wel in ziekenhuis waar ik geopereerd ben.
Dus Ger zei steeds Karin maak je niet druk,die andere vlekken die er nu nog zitten(linkerlong voornamelijk en beetje rechts) zien er hetzelfde uit ,dus die zijn ook net als die vlekken die ze bij operatie hebben weggehaald niks.........niks dus mooi niet ik denk dat ik vol zit ermee in mijn longen dan he..
Maar nu hij het verslag van de patholoog ook heeft gezien ,zei hij meteen je hebt wel weer gelijk gehad en bent daar misschien blij om,maar ik ben nu juist niet meer blij...
Ik had namelijk al de hele tijd het gevoel dat alles niet goed is,en dus gelijk gekregen.
Ook heb ik het gevoel dat ik echt geen tien jaren meer leef,maar hopelijk klopt dat gevoel niet.
Bij de fysio net gesproken met een ernstig copd patiënt,hij heeft met dit warme weer ook meer last van benauwdheid...gelukkig dus niet een teken dat het steeds erger wordt,maar gewoon normaal...
Alleen dat moe zijn pffffffff ik wordt moe van het moe zijn...hihihihi
Ik ga denk ik ook toch een second opinion nu aan mijn longarts vragen.
Want als inderdaad alle vlekken die nu nog links en zelfs weer paar rechts zitten ook kanker is,hoe snel gaat het dan wel niet terwijl het een langzaam groeiende soort is..
heb ik ook nog die efgr mutatie die zelden bij rokers of blanken voorkomt,en zit hij ook nog in exon 18 komt ook maar 5 % voor................
Vraag me verder ook af wat voor stadium ik nu zit ,heb ook een verslag ergens gelezen dat mijn lymfklieren licht vergroot zijn,die bij de longen dan he,en tevens dacht die radioloog niet aan BAC of kanker,hoe betrouwbaar is mijn ziekenhuis dan???

vragen niks als vragen en onzekerheden,ik zou willen dat men eens zou zeggen we denken dat je nog ongeveer .......tijd hebt,snap dat dat moeilijk is.......maar ik wil weten waar ik aan toe ben.

Geen opmerkingen: