karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

woensdag 21 mei 2014

21 mei op naar het AZM te Maastircht

21-05-2014 08:17
vanmorgen op facebook kwam ik de eerste twee zinnen tegen die ik nu hieronder vermeld,
daarna ging het over relaties,ik heb er mijn eigen draai aangegeven.
Vooral omdat het nieuwe reclamefilmpje van KWF kankerbestrijding die morgen op tv komt,daar aanleiding toe is..
Ik merk heel vaak dat mensen mij ontwijken,waarom ik ben nog niet dood!!!
En ik leef ook gewoon door,en maak ook gewoon nog normale dingen mee,net of ik alleen maar met die stomme kanker bezig ben...
ik heb geen besmetelijke ziekte,dus behandel mij aub normaal,en als ik eens geen zin heb om te antwoorden hoe het met mij gaat ,dan beslis ik dat zelf wel.
Waarom doen mensen zo raar ...op het sportster weekend durfden sommigen mij ook niet echt aan te spreken,maar waarom niet ik ben een gewoon mens,je kan gewoon praten met me..
Zie niet mijn ziekte maar zie mij......en behandel mij zoals je zelf ook behandelt zou willen worden

nou genoeg gepreek hier het gedicht:
My mission is not a struggle for breath. 
For a few extra rounds in a fight for dead. 
How many years I have until I loose the fight.
I don't know but I keep my head up right. 
I enjoy all the moments that I have. .
Love and friends are more important than ever. ...
So don't turn around when you see me. .
And just speak to me I aint dead yet...


Nou dadelijk naar maastricht rijden,heb getwijfeld om de motor te pakken.
Maar er komt regen aan,vooral bij maastricht, en zodat ik niet bepakt en gezakt door het ziekenhuis hoef te lopen met deze hitte,ga ik toch maar met de auto..
Benieuwd of het wat gaat opleveren,heb er eigenlijk geen verwachtingen van.

straks hoe het me verder ging vandaag

Geen opmerkingen: