karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

woensdag 14 mei 2014

dinsdag 13 mei

13-05-2014 19:43
Eindelijk ik werd wakker vanmorgen en geen hoofdpijn wat fijn..
om half 8 opgestaan want dinsdags moet ik altijd een tablet voor de botten innemen,
en dat moet op nuchtere maag en daarna mag je een half uur niks eten of drinken en niet liggen..
van 10 tot 11 fysiotherapie , ik heb wat rustiger aan gedaan ,want mijn hartslag is best hoog bij inspanning loopt meteen naar 142 per minuut.
Heb ook keer saturatie gemeten en dan is hij in het begin 98 % maar zakt daarna naar 96% en gaat dan soms weer naar 97%
Mag van huisarts mijn pufjes verhogen van 1 puf twee maal daags ,
 naar twee pufjes (met 1 minuut ertussen) twee maal daags.
hopelijk gaat dat benauwder gevoel weg,want huisarts hoorde me ook een keer piepen met ademhalen.
Na fysio effkes boodschapen en bij naar huis fietsen kwam ik in een hoosbui terecht ,ach ja terug naar huis vind ik niks erg.
droge kleren aan,koffie en botherham en liggen op de bank,efkes een dutje doen na de vermoeide fysio..
al bij al een zeer lichte hoofdpijn die bij de insoanning weer op kwam zetten en daarna weer verdween.
Volgende week naar AZM maastricht benieuwd wat ik daarvan moet verwachten..

voor nu alles weer oke tot de volgende blog..

Geen opmerkingen: