karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 13 mei 2014

Moederdag en maandag 12 mei

12-05-2014 19:47

Pff heb vanaf zondag ochtend zon hoofdpijn aan rechter kant.

gisteren na pijnstillers ingenomen te hebben weer terug in bed,
dan douchen en toch maar naar beneden.

Want kids wilen mijn moederdagcadeau geven ,
heel erg leuk cadeau vanalles beiden bedankt schatjes.
heel erg mooi en dochter had een heel mooi gedicht geschreven 



Vanmorgen maandag 12 mei bij huisarts geweest ,

die keek al bedenkelijk toen ik zei vorige week heb ik ook al dag met hoofdpijn in bed gelegen , 

maar toen aan linkerkant.  Gelukkig zei ze, ja dat dacht ik ook al.
Want zouden ook uitzaaiingen kunnen zijn..,

Mag meer maagbeschermers nemen en naproxen.
Verder zei ze dat het normaal is dat je bij ieder pijntje of bultje meteen aan uitzaaiingen denkt..
En toen de belangrijkste vraag. ...
Hoe denkt u over euthanasie?
Heb zowel bij mijn moeder als bij mijn zus daarmee alleen maar ellende meegemaakt. ..
Maar gelukkig ze ondersteunen dat ,
en alle huisartsen bij de maatschap..
Gelukkig misschien voorlopig nog niet nodig ,
maar ik wilde het toch alvast bespreken en ook dat snapte ze.
Bij boodschappen doen twee oude bekenden vroegen Hoe het ging eentje wist dat ik longkanker had en een andere schrok toen ik het zei..
Maar met zon hoofdpijn ben je niet echt positief en misschien wat kortaf...
Ach ik was blij dat ik thuis om half tien s ochtends weer in bed kon kruipen. 
Twee naproxen van 500 mg..vanmorgen al de prednison en tramadol gehad dus moet nu zo weg zijn.
Pfff mooi niet om half 1 maar weer twee naproxen. 
Manlief komt af en toe vragen hoe het gaat. 
Hij gaat koken.
Ik heb nog niks gegeten eigenlijk. 
Maar om half zes  maar weer twee naproxen en een amitriptyline..
en daarna toch wel wat gegeten gelukkig

en beetje gegeten en natuurlijk mag de koffie niet ontbreken....
En nu is het inmiddels half acht en nog steeds hoofdpijn en misschien ietsje minder ..

Pfff hopelijk morgen betere dag..

Geen opmerkingen: