karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 29 september 2024

Uitslag longarts en orthopedisch chirurg.Ger met vroegpensioen 🌞

 Nou eindelijk weer een schrijven hier.

Woensdag 18 september uitslag gekregen longarts.


Alles is wederom stabiel gebleven dus over 6 maanden terug CT-scan met contrast en uitslag..

Omdat ik al tijdje hees ben,  wil ze mij toch door kno arts laten nakijken. 
Zit je mischien nog even in spanning helaas. 
Ik zeg nou nee, heb vorige week mri van mijn nek gehad in Tilburg, krijg morgen de uitslag. 
Lijkt me dat ze daar ook wat op gezien zouden hebben toch. 
Ze reageert er niet op ze wil toch dat ik naar de kno arts ga.
Donderdag 3 oktober heb ik hier een afspraak. 

De uitslag van de orthopedisch chirurg was telefonisch.
Mijn nek is gewoon heel erg versleten. 
En nu zijn alle niveaus boven de eerdere spondylose haakvormige botuitsteeksels.
Hij zegt we zien inderdaad op meerdere plaatsen irritatie van de zenuwwortel. 
Dus adviseert om dit met de neurochirurg te evalueren. 
Hier heb ik 28 oktober een afspraak.
Waarschijnlijk weer een operatie hoop het want de zenuwpijnen en tintelingen worden steeds erger en de nekpijn grrr..orthopedisch chirurg gaf ook aan dat het slim was af en toe nekkraag te dragen voor ondersteuning. 



 

Afwachten maar. 
Verder Ger is met vroegpensioen 🥳
Een last van zijn schouder. 
En zijn schouder is trouwens ook al goed genezen. 
Laatst afscheidsetenje gekregen van GNT voor aantal collega's. 
We zullen wat minder inkomsten hebben. Maar tijd is belangrijker dan geld he.
Als we samen zijn nog af en toe weg kunnen met de camper.
Met vrienden en familie nog  samen kunnen zijn dan is geld het minst belangrijkst..
Gezondheid, familie en vrienden en tuurlijk onze hondjes..

 







Nou hou jullie op de hoogte. 
Half oktober gaan we met de camper nog 14 dagen weg heerlijk...🌞
Toedeloe karin 






Geen opmerkingen: