karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 20 augustus 2024

Gestopt met motorrijden en uitbreiding🥰

 Hoi zijn we weer .

Scan hart was goed wat longgerealteerd iets verder niks gevonden..










De vakantie zit erop (hierboven pasr van Italië), de reis met onze wesly en kleinkind wesley verliep goed hij was smorgens erguh druk..maar wat was het warm pfieuw kunnen we niet meer tegen. 

Wel mooi mijn Italiaans kunnen oefenen. 

Na ons Pinksterweekend heb ik besloten te stoppen met motorrijden.

Zoveel last van nek en rug en moe dus mijn concentratie is ook gewoon veeel minder..

En we hebben niet voor niks een buscamper toch...tussen jammer doet me zeer,maar het zit er al heel lang aan te komen en nu ben ik er echt geestelijk klaar voor.

Afscheid bij LOH was super ..(mischien volgend jaar maar met buscamper erheen)

Vele leuke cadeautjes gekregen en het zetten van tattoo..

Chief staat inmiddels binnen..

Verder dachten we dat het voor Lucky leuk zo zijn om een vriendje te hebben. 

Dus sinds 24 juli heeft blacky ons gezin uitgebreid 🐕😍🥰

Verder ben ik ook met fitness gestopt ook daarna veel last iedere keer.

Ik heb al sinds tijdje raar gevoel achter mijn linker schouderblad en ben meer hees..

Vrijdag 13 september weer CT-scan en 18 september uitslag. 

Spannend het voelt niet goed en houd me weer meer bezig...wat als....

Maar goed we gaan door met leven. 

En hebben weer leuke dingen meegemaakt. 

Mijn neef en nicht bezocht op camping in Melderslo 

Nou hieronder paar fotokes van van alles afgelopen maanden. 


Italiaans clupje
Meet Blacky


Ladies on harleys juni 

Camping de eendekooi in Wanroy met mijn neef en nicht.



 Chief staat binnen 











Geen opmerkingen: