karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

donderdag 27 april 2023

Yieha.. thuis sinds dinsdag 25 april om 16 uur wel met heimlich klep en drain nog in pleura

 Ja ik ben thuis heerlijk alhoewel ik even bang was hoe en wat met complicaties? 

Nijmegen is toch bijna uur rijden hiervan af.

Heb rechtstreeks nummer van de afdeling en die zijn 24 uur bereikbaar.

En Ger heeft instructies gekregen en een keer voor moeten doen hoe hij de drain en het klepje iedere dag moet verzorgen.


Linker foto is van dinsdag 25 april de rechter foto is van donderdag 20 april

Röntgen foto was goed,klein beetje een pneu bovenin,lucht in maag zit er nog steeds,hoe dan??? is wel ietsje minder.

Alhoewel ik op de foto vind dat er meer luchtlek links lijkt dus zou het toegenomen zijn??

Opdracht gekregen veel cola te drinken (en veel boeren ),en meer bewegen naar kunnen dan.

Met een volle tas materiaal en nog even langs de apotheek gingen we naar huis..

Thuis aangekomen stonden er 2 mooie bossen bloemen van mijn schatje zo lief,

en Rocky hield niet meer op met piepen en hijgen,ik was ook zo blij om mijn hondje weer te zien.


Maar het eten gaat goed,blijft soms nog wat hangen en dan moet ik erbij drinken,verder kan ik nog niet heeel veel achter elkaar eten,het zakt nog niet goed weg,ik denk door lucht wat in maag zit.

Mocht dinsdag bij de röntgenfoto blijken dat lucht nog in maag zot wordt ik doorverwezen naar een MDL arts!


Dinsdag terug komen röntgenfoto eerst en dan naar de afdeling op weer op dat kastje aangesloten moeten worden paar uur om te kijken of mijn long dan nog lucht lekt.

En ook HET uitslaggesprek wat eigenlijk op woensdag zou zijn proberen ze op dinsdag te doen,anders moeten we dag erna weer op en neer...spannend vind ik het .

Zouden mijn lympheklieren schoon zijn? wat voor soort kanker is de plek die oplichte?en wat voor soort ontsteking/kanker zijn al die kleinere plekjes en wat voor behandelplan krijg ik??

Er zit in mijn rechter midden kwab namelijk ook nog een plek die ook oplichte op de petscan!

en verspreid over mijn resterende kwabben nog diezelfde matglasplekjes..

Maar gelukkig druk bezig met onze buscamper,en zaterdag ons zelf georganiseerd treffen HDW bij Carin en frank op de Roelandsranch...

We slapen dan voor het eerst op een andere terrein als ons huis in onze Rocky zoals we ook onze buscamper hebben genoemd..

Maak binnenkort fotoś als hij meer af is en zet ze dan hier neer..

Hieronder nu een filmpje van opname in het RadboudUMC  van 17 tot 25 april




Geen opmerkingen: