karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 10 maart 2020

uitslagen ...en druk druk verhuizing 1 en verhuizing 2 ,auto 1 en auto 2etc..

Hallo een tijdje niet gepost,sorry  druk druk druk

In oktober zijn we met ons gezinnetje naar kroatie geweest een weekje met Helga en Marion.
Kleinkind voor het eerst in het vliegtuig vond hij super gaaf natuurlijk,huurauto en daar routes gereden die ik gemaakt had,en wat langs Games of thrones locaties en natuurlijk watervallen, NP en plitvice meren... heerlijk ontspannen was het voor ons hadden we echt even nodig....
hier echt maar een selectie van de zoveel..
Tijdens de tocht in plitvice op donderdag 17 oktober belde de dierenarts op dat Rocky zijn bult helaas kwaadaardig was en dat waarschijnlijk niet alles verwijderd was..
Hehe dat ook nog,bij thuiskomst een gesprek als we toch voor wond na laten kijken zouden komen..









                                                     hieronder bij een kroatisch gezin waar Marion en Helga heel erg goed contact mee hebben ,kroatisch gegeten.


                                                    de soort serre van helga en marion hieronder


Met Ger zijn moeder ging het soms slecht dan wist ze nog niet meer hoe het koffiezet apparaat werkte of hoeveel schepjes koffie erop moest,incontinent etc etc..Ze krijgt nu voort iedere dag dagbesteding en voor we op vakantie gingen hadden we al een gesprek met het CIZ want de zorg en huisarts vinden haar een gevaar voor zichzelf worden en daarom artikel 60 en dat is inmiddels goedgekeurd...
Dat houd in dat ze gedwongen op een gesloten afdeling mag worden opgenomen ook al zou ze zelf niet willen..
Met ger gaat het best goed nu hij biological om de 2 weken spuit,die moet hij in de koeling bewaren,dat betekent dat het wel iets wordt wat betreft op vakantie gaan!!!

Dan de camper.....de kosten bleven komen,en het einde leek niet in zicht,de versnellingsbak zaten we mee te worstelen,dus voor even hadden we een klein autoke erbij gekocht,zodat we de bus niet constant hoefde te gebruiken.
En maar goed ook,want we kregen ineens telefoon begin december dat in Mierlo-hout plek was op de gesloten afdeling.......
We konden komen kijken en praten.......pff dat was een hele stap want we twijfelde toch nog steeds doen we hier wel goed aan,is het niet te vroeg? maar ja ze liep steeds weg,en de laatste keer,met pietje voorop de rollator had ze zelfs een verzorger geslagen uit boosheid.
dat kan echt niet he.
Helga wilde komen,maar ja vonden we ook zo sneu,was ze net weer thuis bij Marion.
Dus we zeiden wij klaren dat wel met ons 4 en,we hebben de bus nog om te verhuizen..
Stond ze toch ineens de dag voor de verhuizing aan de deur....surprise..
Dat was even hectice zo voor de feestdagen....maar Helga heeft hier de feestdagen een keer meegemaakt met ons.
En het viel gelukkig reuze mee,want ze had een oude bekende op de klaproos.

Maar terwijl Helga al onderweg naar huis was werden wij gebeld of Ger met hun mam naar het ziekenhuis wilde gaan.
Ze was op eerste kerstdag gevallen savonds en haar enkel was zo dik...
gevolg...
ze mocht er zelfs niet op staan....ik ben daarna nog 2 maal met hun mam naar het ziekenhuis geweest.
Nou dachten we naar de stort geweest alles gehad...
Besloten om camper verhaal te stoppen,en andere luxere auto te kopen..
een toyota Prius ,moeten tenslotte voort zoveel op en neer naar ziekenhuizen..
Hij rijd heerlijk..............en luxe........geweldig.
Onze bus erop ingeruild en redelijk terug gekregen en die garage had hem doorverkocht en gezegd van probleem versnellingsbak,en die was dus vastgelopen...op tijd verkocht dus!!
Nou laat de rust maar komen.
Kreeg onze wes telefoon er was een studio vrij gekomen bij Oro.
Nou eerst maar eens mijn verjaardag vieren.

Had ondertussen al ct-scan gehad 15 januari smorgens en daarna smidags naar de pijnpoli
waarbij ik op deze deuren keek,en dan let op de tekst altijd...
De uitslag van longfunctietest en scan had ik 23 januari.
longfunctie was goed.iets van 82 procent ,goed dat rest het heeft overgenomen of zoiets zei die.
Maar omdat ik de laatste tijd buiten mijn migraine ook veel moet overgeven,en ook zonder migraine wilde de longarts voor de zekerheid een MRI dus die stond 18 februari gepland.
en de uitslag hiervan 21 februari net voor carnaval..
Vandaar dat ik deze blog almaar uitstelde...
                                               MRI met contrast
En alhoewel ik soms dacht er zit niks ,was er laatst iets gebeurd,ik keek nieuws.
Ze zeiden er was een brand geweest in brandevoort verstond in echt met 2 doden,maar ik had het begin gemist,dus keek het nieuws opnieuw.
Bleek het in Arnhem te zijn of zo,het leek nog niet op brandevoort....ik dacht echt dat is echt niet goed ik hoor voort dingen die er niet zijn...
En dan die migraine en altijd die pijn rechts,en dat overgeven ineens soms dagen soms 1 dag en zonder migraine...

ondertussen mijn feestje yiehaaa 54....en minder nieuws Monique  vrouw van Joop heeft   een vorm lymphe klier kanker,ze krijgt nog uitslag van biopt welk stadium etc






Weekend van 15 februari we verhuizen onze Wes over...






Vrijdag 21 februari.Uitslag van MRI......ik probeerde zijn blik te scannen normaal kijkt hij al meteen blij naar me,maar dat deed hij nu niet,hij ging naar de scan kijken en hij las aandachtig,en ik zag dat hij iets las ,maar toen daarna zei,er zijn geen aanwijzingen voor metastasen.
Dat had ik al niet verwacht ,maar je weet bij longkanker maar nooit of zoiets ...
Maar wat moeten we er nu mee? naar internist of nog even afwachten?,Ger zei meteen  nie afwachten , afgelopen week heeft ze weer dag over moeten geven...
Dus afspraak internist en over 4 maanden bij hem weer terug......
en mocht ik tussendoor ergens last van hebben dan moet ik eerder aan de bel trekken zegt ie..
Later lees ik online in brieven gericht aan de huisarts deze zin:

Er is een puntvormige witte stofafwijking periventriculair rechts aanwezig, ook aanwezig bij het vorig onderzoek.

Hmm dit heeft de neuroloog dus bij de vorige mri toen ik zon erge migraine had ook al gezien,toevallig dat mijn migraine rechts zit en dit ook......ik slaap die nacht slecht,zal het met dementie te maken hebben,zal ik mijn afspraak met de neuroloog verzetten naar eerder.
Maar een nuchterheid in me zegt.
Nee als het belangrijk was had hij het wel tegen me gezegd toch........dus ik laat het voor wat het is..

Carnaval we hebben zaterdag midag samen met Terry bij de barberpub en zondag bij de heuvel  meegenomen...hij heeft genoten,.
 sneeuw 1 dagje kort

Terry met der nieuw autoke


en dan hier alles weer op zijn kop,wij weer naar onze oude kamer en mooi behang
                                     kleine mooi behang en wat spullen van wes zijn oude kamer

                                                           en nu een logeerkamer

Ben inmiddels bij de internist geweest en heb bloed weer moeten afgeven en urine,krijg 23 maart telefonisch de uitslag en 16 maart weer naar pijnpoli,maar die doen op het moment geen goede zaken.
Slapen is nog niet echt....maar soms gaat het goed..
Het lijkt wel of de pijn van mijn onderbenen steeds hoger aan het kruipen is,gaat al richting mijn knieën....en mijn linkerduim die beweegt ook al soms zelf ach ja alles went he....nou zal proberen er niet zo lang tussen te laten....

toedeloe....

Geen opmerkingen: