karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

vrijdag 24 februari 2017

januari/februari 2017

Afgelopen tijd is er weer veel gebeurd.
ik twijfel de laatste tijd om te stoppen met deze website......
soms geen zin om hem bij te houden......

Ger zijn vader belande twee dagen voordat we naar Lissabon zouden gaan in het ziekenhuis,dus waren we even aan het twijfelen of we wel zouden gaan...
maar uiteindelijk hadden we het gevoel dat hij het wel zou halen.
En tijdens ons verblijf in Lissabon kregen we dan ook deze foto per whatsapp..

Verder ben ik bij de internist geweest , en mijn ontstekingswaarden waren nog steeds heel goed,dus verder met de prednison afbouwen en dan stoppen!!! jawel na eindelijk jaren prednison geslikt te hebben,vanaf oktober 2013 slik ik het in hogere dosis en nu dan eindelijk bijna ervan af......
verder heeft de kleine buisjes gekregen in het ziekenhuis...
Afgelopen dinsdag naar Maastricht geweest voor bloedprikken en de ctscan......en ik stond al meteen in de file wat een ellende dat sommige dat iedere dag hebben,ik had weinig geslapen,want die rotsschouder doet soms te erg zeer.......anderhalf uur was ik onderweg geweest.
maar goed nu afwachten 7 maart is de uitslag.
Ik heb trouwens de laatste weken dan weer buikgriep dan weer gevoel dat ik griep krijg,en weer een klodder bloed smorgens opgehoest...........ach ja misschien is mijn keel wel stuk....


Aangezien Jeanny 2 februari tijdens onze trip jarig zou zijn,gaf ik haar het cadeau al eerder,bij thuiskomst stuurde ze trots deze foto:


hieronder wat foto's van Lissabon en kleine verder wil ik het voortaan kort en vooral medisch houden.......(lukt volgens mijn iet echt hahaha)
Afgelopen dagen mezelf gespaard,omdat ik morgen zaterdag met de brandweer meeloop met de optocht,jajaja ikke wie had dat vorig jaar mei verwacht?????
ik ben ook weer afgevallen nu was laagste gewicht 79,6......
Verder las ik deze week dat Nicolette kluiver beginnend longkanker heeft en ook nu een operatie gaat krijgen..............ik wens haar sterkte op instagram,speciaal voor haar aangemaakt...
Ze is nog zo jong .....
En dan toch als ik iemand op tv zie met bv ALS dan denk ik toch,
ik bof toch maar ,
goed ja ook ik ga dood aan de kanker zeer waarschijnlijk ,
maar ALS is echt een rotziekte,je raakt helemaal verlamd getver.............en dat afhankelijke.En die onbekende ziektes daar wordt bijna geen onderzoek naar gedaan,leverd natuurlijk minder op als voor ons kankerpatiënten,want die zijn er voort genoeg!

                                    Lissabon,gelukkig weinig regen gehad (buiten de voorspelling) overdag,snachts wel regelmatig en storm.
Ik heb maar hele korte impressie van de vele foto's...............

                                      wij hadden de verborgen kamer, deur hierboven zat achter de spiegelwand


                                                             selfie


                                            even beetje het centrum een wijntje voor 1 euro!
                                                      lissabon op de ahctergrond
                                                  cheers met fris kan ook
                                                       belem heel mooi
                              bij Christo del rei heb je uitzicht op nep golden gate bridge en Lissabon

Christo del rei ....




                                                             mathilde foto van mijn selfie


Begraafplaats in Lissabon (einde lijn tram 28 )





                                                          mathilde in shoppingmal




aangezien ik zaterdags jarig was 4 februari bij de terug reis ,
kreeg ik bij het ontbijt cadeautjes  van ad en mathilde





en wat een tekst he.....................




En natuurlijk voor in de kerstboom ,
het nationaal symbool van Portugal.


                                         en bij thuiskomst bloemen en snoep..........


                                                        van mijn petekind Leroy en Vivianne

                                                van Rosa
van anita een cadeaubon .....
Tulpen van Helga en marion.....
en van jeanny deze kaars,en dat terwijl ik dus mijn verjaardag niet vierde...

en van Terry die motorklok aan de muur...

Ik had Rosa en anita uitgenodigd voor de lunch ipv bij mij bij de strabrechste hoeve het was heerlijk,al kon de soep iets meer smaak gebruiken...





                                                   
                                                                 wegpiraat.....


Nieuws van mijn logenootje Marianne,ze was in Noorwegen geweeest met haar dochter...
en ik ben helemaal niet jaloers op deze fotos...hahahaha



ze is nu bezig in het AVL en alles duurt maar erg lang,
ze gaan nu bloed en opnieuw scan maken........
Verder Corinne die heeft ook weer groei,en die gaat nu ook met een chemopil beginnen...
Dames Sterkte allebei..........

half februari het weer was goed,dus even motors naar buiten....
en ger stickers voor mij erop plakken....





Hierboven , Ger zijn nieuw kuipje.....
hieronder Terry filmt reactie wesley op starten van mijn motor....

Nu staat carnaval voor de deur..............veul plezier allemaal......
tot de volgende blog.............


Geen opmerkingen: