karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zaterdag 2 juli 2016

19 tot eind juni 2016

dinsdag 21 juni 
overdag weer veel te druk,fysiotherapie moet ik echt gaan afzeggen...
Avonds op tijd eten en aanrijden naar beek en Donk met Wes.
Want Sharon  moet een man en een vrouw haar haren knippen als training van haar baas Simone......
Van de andere kapster was natuurlijk ook een stelletje aanwezig wat later door file,en die waren heel komisch naar elkaar toe,zo van wat heb jij een plat hoofd eigenlijk achter hier en dan hij weer nee die pluizenbol van jou...
Sharon kreeg carte blanche met knippen, ik wilde ze eigenlijk weer lang laten groeien,maar dat doe ik dan hierna wel hahahaah..

om half acht waren we weer thuis op tijd voor kaarten bij Astrid





woensdag 22 juni
mammografie om half elf en om 14:10 uitslag bij dkt van de broek.

gourmetten....heerlijk benauwd weer..
ik heb zandbak
voor de kleine gekocht,toch lekker dat kliederen..





donderdag 23 juni
overdag heel warm en zonnig,

dus zwembad weer ...


Onze Wes heeft mooi filmpje van Wesley gemaakt slowmotion hoe hij rent...


savond's
zitten Ger en Terry en ik onder het afdak als er een hevige bui met hagel is........
ik had hoofdpijn van de benauwdheid weer pfff blij dat het afkoelde..














vrijdag 24 juni
half negen fysio bij Angela ,schouder en nek,en ingetapet weer,natuurlijk over die bui van gisterenavond,veel afmeldingen en auto's met kapotte ruiten..
Bij fysio  kippenbouillon en boterham om daarna  om tien uur de training te beginnen.
kwart over elf klaar dus vlug naar de plus boodschappen doen..
Kwam ik Lindsey nog tegen en vroeg waar gaan we morgen heen? jij zal het wel weten jaaaaaaaa ,maar ze zei natuurlijk niks hahahaa..
Moet vlug zijn want om 13:00 moet ik weer in Geldrop bij Lotte zijn voor lymphedrainage..
Maar eerst nog even paar boodschappen doen,en daarna eten en dan naar Geldrop..

We hebben jonge duifjes zo lief...


Ik kreeg van friends appje  een ap :
morgenvroeg om 8 uur bij Rosa zijn,
daarna van Astrid van de Sanden veel plezier morgen,
ook van haar kreeg ik niks los waar we morgen naar toe gaan,maar moest maar niet vergeten een tena lady aan te doen,hahhaaah goed idee..


zaterdag 25 juni
verassing van rosa en anita (cadeau voor verjaardag)
Om 8 uur kwam ik bij Rosa aan,Anita en Theo zaten ook al aan de koffie,en natuurlijk lieten ze niks los...
Ik moest naar parkeerplaats in Eindhoven rijden waar we met Rosa ook hebben geparkeerd,en dus wist ik al we gaan met de trein.............ergens naar toe..
hup rolstoel uit de auto en zitten maar,Rosa meteen pff die duwt zwaarder als die bij de bejaarden...
Eenmaal bij het station kwam Rosa erachter dat ze maar 1 treinkaartje bij had,de andere was ze vergeten.....dus moesten ze duurder retour bij kopen.....
Daarna bleek dat in Eindhoven geen liften nog zijn,en moesten we helemaal buitenom om met de goederenlift te gaan,zo zie je wel nog eens de andere kant van een station...........
Utrecht dus,een geweldige stad..
Maar dan kom je er pas achter zeiden Anita en Rosa hoe vervelend het is om met een rolstoel te moeten reizen.......
Ze waren beiden als ze duwde heel brutaal en reden regelmatig een paspop of ergens anders tegen aan,hahahaha en ik zei nog ik laat die rolstoel wel buiten staan,ik kan best stukjes lopen,maar ze duwden me overal heen,en als ik stukje moest lopen gaven ze me hun arm...................tja ik nam die dan maar aan,het is allemaal goed bedoeld toch.........alhoewel ik me zo helemaal invalide voelde maar goed,we hebben heerlijk appelgebak gehad met slagroom ,maar bij de lunch hadden hun broodje kroket,en die waren niet goed ,dus die van roos ging meteen terug en Anita heeft toch anderhalf broodje opgegeten...
Ik ben eigenlijk niet zon stadter,wel die winkeltjes met leuke snuisterijtjes,maar kleding passen,pff vooral niet  met dit lijf bah bah...
We hebben allemaal geurkaarsjes gekocht van Yankee Candle...

daarna gingen we naar de musical the Bodyguard.............hoe geweldig leuk...










Na afloop vlug in de trein terug ,want ze namen me ook nog eens uit eten bij de Truffel in Mierlo....
Kortom deze dag was zo heerlijk en geweldig,we hebben heerlijk over van alles kunnen buurten etc etc...
van de rest vergeten foto's te maken,ach ja hoef toch ook niet altijd van alles he...

zondag 26 juni

lekker lang blijven liggen ook al waren we vroeg wakker...
En ik had een lijst ingevuld voor iets.........is nog geheim!!
daarna  om 13;00 aangereden om de tt van Assen samen te gaan  kijken bij Frans en Anja..
Nou tot volgens mij bijna half acht of zo gezeten,Anja zorgt altijd heel goed voor der gasten....
en weer vergeten foto's te maken.....

savonds lekker op bank en daarna op bed tv gekeken,we hebben het beide in onze rug..
dinsdag 28 juni 
fysio en jawel loopband weer op 2 kilometer loopsnelheid en dat 2 keer 4 minuten met pauze er tussen.........

terry stuurt foto's ze is naar bossen toe;


Daarna naar het archief van de brandweer en naar winkel en rust.......
en dan is Terry met haar vriendinnetje Desiree naar speeltuin met Wesley.


savonds hier kaarten en ik heb verloren en Jeanny uiteraard ook en Astrid beetje...

Donderdag 30 juni

heerlijk bij Brenda geweest en een lekker flesje met lavendel erin gekregen,voor avonds voor het slapen gaan mijn gezicht in te sprayen..
Brenda is zon lief mens...
middags aquajoggen met Jeanny en even naar action geweest..
savonds mail ik Gonny , de oncologie verpleegkundige.

want ik ben toch steeds bezig met het feit dat ik bang ben dat met alleen röntgenfoto ze niet zien als er kleinere plekken bij komen,en stel dat nu wel in lever of zo uitzaaiing komt??
Snap dat ct scan meer bestraling belasting geeft,maar mijn gemoedsrust wordt daar niet beter van eigenlijk,nu afwachten op reactie volgende week...



vrijdag 1 juli
fysio schouder ,mijn schouder hangt niet meer zo af,Angela is zo trots dat ze Judith mee laat kijken,manueel kan er even af,en Danny kan ook tape aanlegen..
en daarna even rust en dan weer fysio training bij Danny en middags lymphedrainage....
Na fysio toch last van rechterbeen pijn hmm misschien toch door het lopen nu op 2 kilometer per uur staat (snelheid) ondanks maar 4 minuten,nou ja ik ga dit toch nog week doorzetten,maar als het blijft of erger wordt...zucht dan maar echt proberen te accepteren dat lang lopen en grote passen zetten nooit meer is......
ik moet dan maar denken wat revalidatie heeft gezegd,blaadje met
Minder kunnen erop weer voor me houden..............minder kunnen.....

zaterdag 2 juli 
heerlijk niks.........heb ik nodig een dag niks of nergens heen hoeven......
ik ben er aan toe ...
hoe vermoeiend zijn de andere weekenden geweest en er komen nog feesten aan hoor,
zie uitnodigingen:

Jolanda van dijk wordt ook 50 deze maand en nog een  baby shower en  Anita wordt 50 en Ad  van Mathilde viert dat hij  40 jaar bij de Vlisco werkt..
en dan gaan we met buren nog bij Willeke en hans buurten en picknickrit van meuterklup en dan eigenlijk ook nog familiedag van de brandweer aanstaande zondag,maar die heb ik afgezegd,evenals dat ik op volgende week zaterdag middag bij een nichtje in belgie zou gaan buurten...
Weer zonning en paar foto's gemaakt van schildpad en een lelie die we eindelijk na paar jaar hebben.










en toen werd het weer bewolkt en onweer en weer veel regen,hebben we nog niet genoeg gehad.....


Nou ik denk dat ik niet mee iedere week jullie ga vervelen,ik denk nu of om de twee weken,of 1 maal per maand..........ik zie wel......fijn weekend nog allemaal


Geen opmerkingen: