karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 7 februari 2016

sarah...........50 jaar feest...

De auto is naar keuring geweest en er moesten alleen twee nieuwe banden op..
Verder passen er gewoon 20 kleine kratjes bier in en dan nog aan zijkanten fris etc...
hier nog paar foto's van auto..
 mooi dashboard he..

Dinsdag naar Revalidatiecentrum geweest,revalidatie start vrijdag...
doelen,ietsje langer proberen te lopen en misschien fietsen?
conditie hart en longen verbeteren.
algehele spierkracht en spieren rug en nek versterken.
leren omgaan welke pijn ik moet negeren en welke niet...
Vandaag is het 27 jaar geleden dat  mijn moeder is overleden...
links mijn zus(27-09-1961/18-01-2006 overleden) midden mijn moeder
11-03-1943/02-02-1989 overleden) en rechts ikke....

Maar Jeanny is ook jarig,dus na revalidatie ga ik bloemetje halen en door naar Jeanny........gebak eten,hoe dubbel is alles in het leven toch he..

s middags lees ik bij de nieuwsberichten dat Status Quo stopt...
pff denk ik ,ik wilde ze nog eigenlijk zien,maar hadden gezien dat ze in feesttent speelde,en ja ik kan niet zo lang meer staan etc.....dus dacht laat maar zitten..
Maar nu dacht ik dan moet ik ze toch nog keer gezien hebben..
heb gelijk geïnformeerd of er zitplaatsen waren,nee ,maar rolstoel of stoeltje mag wel mee.....ook geen special rolstoelplekken,maar ja gaan we gewoon heel erg vroeg erheen....yes...
ook maar meteen een hotelovernachting dicht in buurt erbij geboekt,want is best een eindje rijden Pesse..



Afgelopen week was wesley ziek,hij heeft tot zaterdag best hoge koorts gehad..



woensdag had ik met tussenpozen zelf worstenbroodjes en bapao gemaakt voor morgen bij de lunch,mijn handen verkrampen...pfff ,maar ben dan toch weer tevreden als het toch gelukt is.....
dus hoef ik ze morgen alleen nog maar af te bakken..
Teery heeft een carnavals pakje gekocht voor wesley..







donderdag ochtend was het dan zover,ik was jarig en het was wereld kanker dag,tja heeft de wereld besloten om op mijn verjaardag wereld kanker dag te houden...

Ik was heel vroeg wakker,en Terry had alles versierd beneden..

lekker in de douche om tien over 8 ging ik dus ook aanrijden om naar de plus te gaan,want om 12:00 kwamen rosa en anita lunchen,en s avonds zouden Jan en Francien hier komen eten ,en aangezien Terry moest werken,wilde ik alles nog vlug in huis hebben...
Kom ik Anita tegen die parkeert de auto,dus ik ga ook naar rechts,zie ik inmiddels ook Rosa aankomen rijden...
Ze gaan mijn huis versieren denk ik,ze zeggen ga maar naar winkel en kom over half uurtje terug...........
Ondertussen bel ik Terry op dat ze deur open moet doen...
Ik doe mijn boodschappen en tada..............



een heerlijk ontbijt stond klaar en alles versierd...

Heerlijk ontbeten en gebuurt en daarna nog vlug naar lidl gegaan voor feest wat dingen nog kopen,want wesley mag morgen als hij ziek is niet naar opvang toe.
gaat de bel,
Ad van Melis met een grote bos bloemen...
Omdat ze niet konden komen samen met Rianne en Michiel morgen,
gaan op wintersport namelijk ..

Daarna weer uitgebreid geluncht samen met Rosa en Anita....
En s middags nog even gerust..
Daarna kwam om half vijf Ger thuis met bloemen

 en omdat de slingers los waren gewaaid weer vast gemaakt,wenkte Alex hem dat ze bloemen hadden gebracht bij hun voor mij,
geef die vaas dan ook maar zolang mee had Ger gezegd...


zo lief van Tamara en Ron,die nu op vakantie zijn naar Thailand..
heeft hij zijn ouders gehaald,
we hebben kippensoep gegeten en daarna gewacht tot Terry thuis zou komen,want is toch gezelliger met zijn allen eten,en Ger zijn ouders vermaken zich wel met hun achterkleinkind...
Wesly gaf mij een cadeau...
Kan ik van de zomer heerlijk buiten lezen.....
Ander cadeau krijg ik morgen is van hun samen.....
Heerlijk samen chinees gegeten en gebuurt...
Gaat de bel rond 21:00 
Theo Kuijpers en Gerard Raaijmakers komen van de meuterklup Sarah brengen...
hahahaha nu twee Sarah s,deze morgen achter ergens neerzetten...
Op tijd naar bed,keelpijn en weeig gevoel in hoofd...
morgen is de dag.....
Kan bijna niet in slaap komen,we moeten dit niet vergeten,dat nog doen dit ...bla bla bla..


Vrijdag 5 februari..................feest dag D-Day

Kleine is nog ziek,dus ik kan nergens heen...
Op Facebook zet ik een leuke foto...

en krijg heel erg veel leuke reacties en veel hihihihii
en Carin zit ineens ook weer op Facebook,leuk ik meld haar meteen bij de Helmondse marktplaats aan....

s middags had Ger vrijgepakt,want we moesten nog het rookhok klaarmaken,
en binnen alles klaarzetten,motor en fiets eruit etc....
Ik had om half drie afspraak bij fysiotherapie...
dacht ga ik daarna nog even spa rood en ijsklontjes etc bijhalen...
De stress begon toe te schieten...
Maar ipv dat het uurtje zou duren,ging ik om half vijf door pas weg daar!!!!
Dat kwam omdat we fysieke doelen op moeten gaan stellen,maar ze zei omdat ik eigenlijk nog steeds aan het vechten ben tegen mezelf,ik accepteer nog steeds mijn handicaps (ziektes) niet....
Eerst moet ik daar wat verder in zijn,dus ik moest een blaadje voor me houden waarop stond "minder kunnen'............


En daar kwamen zoveel emoties mee los,dat alles dus gewoon langer duurde..
Ik moet leren dat ik minder kan en accepteren dat ik minder kan en dan is het er wel ,maar zal ik meer energie hebben voor andere dingen.
Nu ben ik alleen maar steeds aan het vechten en doe ik dingen niet meer,
zodat ik niet tegen dilemma's aan loop.
Maar ik moet gewoon dingen accepteren en niet denken,wat zullen andere mensen wel niet denken,als ik bv bij concert Status Quo in rolstoel zit,en soms even zou gaan staan,of misschien in toekomst weer stukje kan fietsen,je moet denken wat de wereld juist weer groter wordt als je gewoon accepteert dat je soms wel stukjes kan lopen en soms niet en gewoon rolstoel meenemen,en niet weer excuses zoeken om niet hoeven mee te nemen etc....
das heel even vlug en kort gezegd ...
ACCEPTATIE is mijn grootste probleem dus nog....
Is ook want eerlijk gezegd als ik met parkeren niet zon probleem had gehad,had die invalide parkeerplaats er niet gekomen,en scootmobiel ,tja anders kan ik gewoon minder vooruit en niet wandelen,en niet vechten maar accepteren !!
Pff vlug naar huis,ik ga zo niet naar de winkel..
Ger was wesley al potje eten aan geven,want gelukkig eet hij toch nog wat..
Daarna kreeg ik cadeau van hun,een wellness dag,ga samen met Terry een overnachting en beauty doen.........heerlijk toch..
Daarna eten en even slapen ,
maar door alles had ik zon hoofdpijn,en nekkraag niet om gehad..onding ..
Dus naar beneden om twee paracetamols te pakken.
En nog even liggen rusten , en op beurt wachten voor te douchen...
Heerlijk zon douche lekker die warme stralen op je lijf..
Opmaken en ik had spul gehaald wat je wallen wegwerkt.
Instantly ageless moet zeggen het werkt,wel duur,maar voor keertje..

En extra pijnstiller gepakt..
En toen was het ineens al acht uur,en beneden lag nog overal rommel en keuken was nog rommel en koffiezetapparaat moest nog naar achteren en moest nog alles klaarzetten,pffffffff stressssssssss
En toen ineens kwam iedereen achter elekaar aan binnen,en was het echt heel erg vol......
Ik dacht ik bleef in begin lekker achter de bar,heb ik de ruimte en ik vind wel leuk om iedereen van een drankje te voorzien....en morgen zien we wel hoe ik me voel...
en straks ga ik wel even overal keertje bij staan..
En ineens was het half elf en kwam de frietboer alles al klaarzetten......
hieronder een kleine impressie van de avond,maar vergat foto's te maken,dus van mooi rookhok en de frietkraam voor de deur etc geen foto's en waarschijnlijk niet iedereen erop nu,maar ja heb gelukkig dankzij Terry ( en Loes Verhoeven) nog iets...
Nou volgens mij vergeet ik  iets op te schrijven , van wat afgelopen week is gebeurd,maar ja weet het niet meer hahahahaha









                     fijn zon dikke prednison hoofd en lijf..........pff wil afvallen











Van mijn vriendinnen krijg ik een dagje aangeboden,zaterdag 25 juni moet ik vrijhouden...




en toen ineens was het langzaam aan aan het leeglopen,het was iets na 1;00 want veel metsen volgende dag vroeg op omdat ze met de optocht en carnavalsclub zijn..
maar de echte bleven hangen hihihi
en de laatste ,wie zou dat toch zijn hihihihi gingen volgens mij iets na drie uur naar huis toe.
We hebben alvast een beetje opgeruimd zodat morgen iets minder is,en tegen vier uur kropen we in bed......
de cadeaus en mooie teksten en bloemen etc etc zo mooi,en niet goed allemaal op de foto te krijgen...............bedankt allemaal!!!!


                                 7 bossen bloemen verspreid in huis,wijn,chocolade etc etc...
                                 teveel kaarten om goed op de foto te zetten
kruidvat shoppen..
                                       en heel veel kaarten met geld...shoppen....
                       twee bonnen van Lensen Manders....shoppen..
           een bon voor High Tea met twee personen bij brownies en Downies



en deze kaarten waren zo mooi gemaakt,niet dat ik die laat zien voor het geld,maar zo leuk gemaakt,dat moest ik delen....





De volgende dag werd ik wakker van de pijn,dus om tien uur was ik weer beneden,Terry had afwasmachine al gedaan met glazen die wij op de aanrecht hadden gezet vannacht.
had zon pijn en dacht ik ruim niet meer mee op........
maar gaande weg heb ik binnen wat opgeruimd en daarna Ger nog even meegeholpen,maar die heeft de rest eigenlijk allemaal afgedaan en opgeruimd in hok .....
en toen was het twaalf uur...........dus wat eten en niks doen...
we waren zelfs te lam om buiten de optocht te gaan kijken,
hoofdpijn en moe en pijn in heel mijn lijf,maar vooral mijn benen en schouders en ellebogen..
Daarna zijn we nog even gaan slapen,want we waren alleen thuis,
maar Ger die snurkte zo,die slaapt altijd meteen echt waar,ik kon van alle pijn die ik overal voelde niet in slaap komen,niet dat de pijn heel hevig was,maar als je stil ligt dan voel je alles erger...
Maar ik was zo moe,te moe om me zelfs te bewegen in bed....
Maar om uurtje of acht dacht ik nu sta ik op want anders!!
Ger stond daarna ook op,die had lekker geslapen natuurlijk.
We hebben samen deel 2 van the Maze gekeken,mooie film...
Tegen half twaalf kon ik mijn ogen niet meer open houden,dus naar bed toe...
Liggen we in bed en wie snurkt er weer meteen denk je.....
Uiteindelijk toch in slaap gevallen en werd pas om 8:00 wakker.
Heerlijk zo doorslapen met die lyrica.
Tegen half negen opgestaan en aan deze website gaan werken,maar ik had geen internetverbinding,mijn laptop hapert soms laatste tijd,want op mijn gsm had ik wel wifi...
Heb trouwens al weer tijdje last van min tong heel erg als ik bv chips heb gegeten,en kloven in mijn vingers ,en blauwe nagels



en nu bij mijn kleine teen hele scheur erin,doet pijn bij lopen,vanochtend heeft Ger er zalf en pleister opgedaan..

ach ja en ,net hebben we lege kratten bier ingeleverd en zijn we naar Ger zijn ouders geweest,vanavond willen we een keertje uit gaan eten samen.
Terry en Wesly liggen nu 15:00 nog in bed...
nou zelfs in tussenpozen deze website bijwerken,kost het typen me steeds meer pijn,in mijn ellebogen,nek en schouders dus ik stop voor deze week....
tot volgende week.........










Geen opmerkingen: