karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 28 februari 2016

laatste week februari

Afgelopen week veel pijn in rechterschouder,
kan er soms niet op liggen ,of zelf arm op leuning bank leggen is gevoelig.
Maandag raakte ik een beetje mijn stem kwijt..
Ach ja en nu ik dit schrijf ,het is vrijdag nog steeds beetje stem kwijt,
kriebelhoest niet zoveel gelukkig..
maar maandagavond na het douchen was ik min tanden aan het poetsen en wat denk je?? ik voel bij het spoelen iets hard,en ik keek en dacht al nee he toch niet weer ergens een stuk tand afgebroken.......jawel............en ook nog aan de voorkant pfff ik baalde meten en moest me inhouden om niet boos te worden,net alle kiezen laten maken afgelopen jaar,die rot medicijnen ook...
nou fraai,kom ik beneden zeg het tegen Ger,ach valt mee,zie ik niks van...ach ja dat beetje,hoort bij 1 van de zeven schoonheden zon spleetje ....nou ja makkelijk gezegd,hij geeft er niks om hoe zijn gebit eruit ziet,maar ik vind dat wel belangrijk..
Pff kost weer geld.


Ik ben deze week Monique van Hoof nog tegen gekomen in de plus,waren we allebei met ons kleinkind,en wat heeft die dan veel haar  ,dat kleinkind van Monique,even gebuurt ..
Dinsdag weer revalidatie gehad en gesprek met psycholoog.

Ze vond het knap dat ik naar brandweer was gegaan en dat ik het archief weer heb opgepakt,maar dat koste me weer tranen..
Ik ging eerst naar boven koffie pakken,en Gerrit kwam met me buurten,
ik schoot weer meteen vol als ik moet vertellen over dat ik het mis.
Hij vertelde om me op te beuren dat er heel veel stoppen omdat het minder leuk is als vroeger.........
daarna in het archief samen met Nico en Frans en toen kwam ik een foto tegen waar ik op sta,denk dat hij uit 2001 is of zo want Hein was er nog bij...


ik was aan twijfelen om de foto en mijn gevoelens hierover op Facebook te zetten ,
heb dat na advies aan mijn schatje gedaan,
maar had eerlijk gezegd daarna weer spijt van,
sommigen zullen wel denken ,komt ze weer aan,ze is toch al lang gestopt!
maar ja ik mag niet invullen wat mensen denken ,maar ik begin het nu eigenlijk pas echt te verwerken,omdat ik eerst eigenlijk steeds maar doorging met iets anders,zodat ik er eigenlijk niet teveel over hoefde na te denken...
ach ja whatever het is MIJN GEVOEL..
Ik heb nu al drie pauzes moeten inlassen omdat mijn spieren in mijn armen zon zeer doen...
pff dat merk ik gewoon toch weer even dat prednison omlaag is...
Maar het lopen gaat eigenlijk boven verwachting redelijk tot goed..
Ik heb voor boodschappen doen de scootmobiel eigenlijk niet meer gebruikt.
Ik las op Facebook bij over mijn lijk dat  Arianne overleden is ..'
snik ze laat twee kinderen achter nu zo zielig...maar ja life goes on..
en shit happens..
Ger heeft trouwens van Yamaha een brief gehad,een terugroepactie..
dus hij moet naar motoport Veldhoven.
Moet een gecontracteerde dealer zijn of zoiets...in ieder geval alleen hun voldeden van hier iin de buurt..


Ik moet gewoon zo doorgaan,korte stukjes op tijd rusten en ik doe nu ook iedere dag 2 keer ontspanning /ademhalings oefeningen en ik moet zeggen ik ben minder prikkelbaar.
Dus op dat gebied gaat het eigenlijk weer wat beter.
Nachtmerrie wel deze week werd ik wakker,een klein kind raakte met zijn voet tussen de lift,daar zat een gleuf,en ik moest aan chemo,want plekken waren gegroeid...bah bah...
hik ik toch tegenaan nu,maandag krijg ik weer ct-scan.......
spannend,ach er zijn er die al langer als mij met Iressa leven dus........
met kaarten verloren Jeanny en ik weer tuurlijk...
woensdag kwam Rosa en Stefan even hier,Stefan had bal tegen zijn hand gehad,of ik even wilde verbinden,tuurlijk,belachelijk dat ze dat bij eerste hulp niet hebben gedaan............
donderdag hebben Terry en ik boodschappen gedaan,en daarna zelf pizza gemaakt...hmmm heerlijk

                                              mijn overheerlijke pizza
                  hieronder terry der pizza ervoor en erna

ze ging in bedje zitten met kleine en maakte deze foto...zo mooi





s avonds kwamen Helga en Marion op bezoek,die vertrekken zaterdag voor weekje naar kroatie...
vanmorgen weer naar revalidatie geweest.
Oefeningen voor mijn schouders gedaan ,hopelijk verlicht het wat..
en daarna naar winkel,weer vogelhuisje erbij voor in de vogelhuisjesboom..
Had ik bij Kruidvat gekocht,kwam ik ook nog de buurvrouw tegen en daarna bij de plus Annie en Tonie de ouders van Anita,dus weer overal gebuurt..
Heerlijk kibbeling gehaald voor wesly en mij,want die is ziek thuis,
die hoest zich kwijt en daardoor niet geslapen vannacht.

zaterdag Terry had wesley meegenomen naar kidsplaza en hele middag daar geweest..



Wij waren naar Coppelmans gegaan en hebben weer echina en bodembedekkers gekocht,lavendel was er helaas nog niet in de soort die we zochten.
Verder weer een lekker geurende klimplant kamperfoelie...
En alvast als kruid voor in de keuken rozemarijn....

Ger heeft de buxus eruitgehaald,had netjes gevraagd of iemand die wilde,als je moet kopen best duur...........maar hij gaat dus gewoon de kliko in...

zodra het een beetje begint te groeien zet ik de foto's erop nu zit het er nog te kaal uit.....................maar het vogelhuisje en huisje voor te eten heeft Ger nu net opgehangen,gisteren had hij die eerst vernist..
ach ja hier toch een foto van de huisjes he...


kan niet wachten op de lente....heerlijk weer buiten en de deur open..
Zodra temperatuur omhoog gaat gras zaaien en lekker genieten..
Vanmorgen om zes uur al wakker van de pijn in mijn benen,toch teveel gelopen weer bij Coppelmans..ach ja
Beslis ik net dat ik die m5 rolstoel toch maar vast ga bestellen,
is hij uitverkocht....voor grotere stukken lopen is het toch nodig..
of niet.......hihihih al sik dit bij revalidatie vertel dan gaat het weer Karin iet zo vechten ertegen maar accepteren...............jaaaaaaaaaaaaa
nou al met al voel ik me toch weer iets beter in mijn vel zitten,ondanks dat ik toch ergens bang ben dat de uitslag van de ct scan niet goed is,ben nog steeds hees..
nou morgenvroeg half negen ct scan en bloedprikken voor internist...
Om dan maandag 7 maart uitslag bij longarts en 9 maart uitslag bij internist...
tot volgende week................






Geen opmerkingen: