karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

donderdag 10 december 2015

Uitslag mri

Afgelopen dagen minder bezig geweest of ik uitzaaiingen zou hebben in mijn hersenen en of ruggenmerg..
Ten eerste is mijn hoofdpijn nadat ik nu bij autoritten en op scootmobiel een nekkraag heb gedragen over, dus geen hoofdpijn meer gehad..
Ten tweede heeft een lotgenootje van me na mij een mri van hersenen gehad en meteen gehoord dat er een uitzaaiing zat,dus ik dacht al meteen, mij laten ze echt niet een week rondlopen met uitzaaiingen..
Wel dacht ik nog dat alle pijnen van mijn nek en rug afkwamen, maar volgens de uitslag is alles prima.. Voor zover dan de slijtage die er al is,en voornamelijk de spierreuma zullen nu voor mijn klachten zorgen zegt neuroloog.
Hij wilde dat ik ging bloedprikken omdat mijn ontstekingswaarde in november te hoog was,maastricht wel mijn prednison heeft opgehoogd, maar mijn bloed nog niet weer heeft gecontroleerd.
Volgende week moet ik daar weer heen...
Dus bloed geprikt en morgenvroeg belt neuroloog de uitslag door aan mij.
Benieuwd, maar vooralsnog is dit gedeelte dus goed...
Maar ik hoop van harte dat het nu dus allemaal de spierreuma is,want ik wil toch heel graag weer minder pijn en wat beter vooruit kunnen..
Nou ik ben toch opgelucht en rest hier natuurlijk ook..
Pfffff
Tot volgende blog

Ooh ja vanmorgen hebben ze gehandicapten parkeerplaats aangelegd..

Geen opmerkingen: