karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 29 maart 2015

laatste week maart....

Vrijdag 20 maart 
Druk achter bezig, Ger dan he.....
Even een uderlayment plaat bij multimate besteld.
komen ze morgen brengen.
kunnen we morgen in de stal alles weer in orde maken..

We hebben nu alles eruit de rotte plekken en alles blijft droog,dus is toen van lek geweest van riool wat overliep,nu morgen alles nieuwe erin...





Henk was nog even hier om het plaatje wat Ger voor meuterklup voor Carolien van het spitje had geschilderd op te halen.



zaterdag 21 maart

Even wachten op de plaat die ze komen brengen,wilde s'morgens naar mis van Toos gaan,had hond uitgelaten,Ger wilde wat dingen bij de large bestellen en ik was nog wat rond aan het snuffelen op internet,kijk ik op de klok,10:15 en we moesten er dan al zijn.................pffffffffff met auto gaat niet ,want kan ik natuurlijk niet meer kwijt.
Op fiets kan niet ,ik kan niet zo vlug fietsen meer,vooral niet die kant op ,heb ik altijd wind tegen...
Baal modus aan..maar kaarsje voor Toos opgestoken,Toos was zon vriendelijke persoonlijkheid....
Dan maar even naar de kwantum toe om vloerbedekking te halen voor de stal.
Bij de kwantum, zagen we natuurlijk weer leuke dingen,dus een paar nieuwe lampekapjes gescoord en een vogelhuisje voor de sier dan he ...






Joop heeft de harley nieuwe remblokken gegeven,
na zwarte handen en wat gevloek ,zitten ze erop,nieuwe remolie even doorspoelen en ontluchten,dat had Joop zo gedaan,ik zeg nou moet je wel even zelf rijden of die rem goed werkt,maar  ik zag die regenbui aankomen......
dus hij even rondje rijden,en het goot eruit toen hij terug kwam ,je had dat gezicht moeten zien.......ik lag in een deuk.....

 Staat Joop wel he zon brandweerharley..

Let op dat gezicht.......hahahahaha

Thuis gekomen was de plaat inmiddels binnen en konden we alvast een begin maken.

savonds

Openingsborrel meuterklup bij het nieuwe clubhuis het spitje..
om 21;00 waren we er,we zijn met de auto gegaan,het was koud en ik drink toch niet meer...
En de verassing was een rock 'n roll bandje geregeld door Henk en via Paul..
Super ,gelukkig kon ik zitten.
Om half twee gingen we naar huis, de rekening was niet hoog,maar we hadden ieder drie consumpties gekregen van Carolien de eigenaar van het Spitje ,en ik had maar 3 of 4 ijsthee op.....
Was voor herhaling vatbaar..
Ik heb al tegen sommigen geopperd ,om in de winter bijvoorbeeld de eerste zondag van de maand  s'midags bij het Spitje bij elkaar te komen ...

Tijdje met Mark gepraat ,hij zit niet bij de meuterklup ken hem van Frank Verhoeven en zijn vader was samen met mij lotus en EHBO er...en samen op stap geweest ...


                                       Ikke en Mark Dekker

 De dames hadden het erg naar hun zin
  Monique,Helga en Anja


 Thea en carin en Mathe...



Klup kleding was klaar,maar was vergeten die op te halen bij Martine..
Zie hieronder polo van Henk..






Heb ook nog een tijdje met Jan van Carin gebuurt,hij was voor het eerst naar elefant treffen geweest,brrrrrrrr in de kou in een tentje..
Jan volgt trouw mijn blog,helaas ben ik vergeten een foto van hem en mij te maken,zal ik bij een rit volgende keer proberen niet te vergeten..

zondag 22 maart
Ger was pas om twaalf uur wakker,moest toch even roes uitslapen,ach ja kon ik even heerlijk lezen.

ja we hebben weer veel gedaan,nou ja ik geef Ger zijn gereedschap aan,en hij doet eigenlijk echt alles...
Zo vloerbedekking ligt ,nu inrichten...
 Stuk uit de bank zagen ,zodat hij precies in de hoek gaat vallen,
Ger is niet voor 1 gat te vangen...







Tussendoor pizza gegeten.
Nog wat opruimen en veranderen....

 Buiten is het toch ook gezellig,nu nog het mooi weer

S avonds zaten we op de bank,en zag ik Arjan lopen,hij was geboorte kaarten aan het rondbrengen.


maandag 23 maart

Toen die potje allemaal gewassen,wilde die verkopen ,maar Ger wilde ze houden vind hij mooi...
Dus nieuwe plek ,bovenop de kast onder afdak..

en in de middag kwamen Ger zijn ouders buurten ,dus gezellig even gezeten.

Daarna naar winkel fietsen ,we moeten toch wat eten he,en koken...pfff ben eigenlijk bekaf..
Gaskachel op marktplaats gezet en binnen 2 uur verkocht..
S avonds naar kazerne voor archief,moet programma op andere pc zetten en is me nog gelukt ook....tevens wat foto's zoeken voor iemand....was pas tegen 11:00 klaar ,daarna nog even wat gedronken en naar bedje toe....ben zo moe
S nachts natuurlijk na uurtje slapen wakker van de pijn.......yep heb weer teveel gedaan..................rotlijf

dinsdag 24 maart
Weer verder met uitzoeken van de foto's ,mijn god pfff wat een werk...
Rust ....Karin rustig aan,dus rustig aan beetje wat gedaan..
S avonds kaarten bij Anita,ik heb Jeanny opgehaald,Astrid had gisteren een botscan gehad en krijgt donderdag de uitslag,spannend weer,omdat haar leverwaardes verhoogd waren..
Moe weer in bed...
en nachts weer wakker van de pijn...en dan die voeten die branden en jeuken en die moet ik echt buiten boord houden,dan zijn ze lekker koel,in schoenen dan heb ik er ook last van ,vooral als het warmer wordt....


woensdag 25 maart
Paar albums kunnen vullen,maar moet nieuwe albums kopen,dus heb alle nog niet ingeplakte foto's maar weer tijdelijk weggelegd...
Totdat ik nieuwe albums heb gekocht....keertje naar action of zo.
Ondertussen oppassen op mijn lieverd en tuurlijk wat foto;s maken.
 Mooie wimpers en ogen  he


s avonds kwamen mijn neef Henk en Jeanne op bezoek,heb meteen een oude westernjas meegegeven en Ger zin indianen horloge , hebben we weer mensen blij gemaakt.
we zijn echt aan de opruim..

donderdag 26 maart
Kan bijna niet lopen bij het uitlaten van de hond ,merkte ik na een paar pasen al dat bij iedere pas ik weer een pijnscheut krijg.......pffff rotlijf ik wil gewoon alles kunnen doen....
Zit ik op de bank,heb ik weer dat ik naar wc moet (poepen) en misselijk gevoel dat ik over moet geven............bahhhhh ....
gelukkig is het na wc te zijn geweest en wat rusten weer beter.
Nou ja daarna boodschappen gedaan,en toen fysio,komt toch dus weer van mijn rug af,en die pijn in onderarmen en onderbenen kunnen ook van de chemopillen komen zegt fysio,maar ik heb de zenuwziekte DVN,dus komt daar zeer waarschijnlijk van..
Soms zo moeilijk te onderscheiden,komt het nu van mijn nek of rug,of van de polyarthrose of van de spierreuma of van de zenuwziekte of van de chemopil of kanker.................hahahahah pick your card.........
In de middag weer op Wesley passen.....en koken tuurlijk.



Ach ja thats life .
Ik was benieuwd naar uitslag van Astrid en heb een kaarsje aangestoken. Gelukkig was alles goed en hoeft ze nu alleen nog maar 1 keer per jaar op controle. ...
Ben wel beetje jaloers .....maar heel erg blij voor Astrid...

Zal ik naar huisarts gaan ?  Af en toe nog een pijnlijke scheut rechts boven mijn hoofd,
ach ik denk toch echt dat het migraine is in verband ook met het overgeven.
Wil eigenlijk niet steeds voor niks naar huisarts of oncologiecentrum om hun lastig vallen.....
Dus ik wacht  nog maar eventjes  af...

vrijdag 27 maart
Bij uit laten Rocky weer pijn bij het lopen,dus weer een slakken gang.
Daarna Terry op en moest gaan werken en ik Wesley eten geven.
Ben nu alvast verhaal aan opschrijven en dan heb ik zondag niet zoveel werk meer ermee...
ziet er trouwens niet goed uit het weer voor zondag,dus gaan niet rijden,er komt formule 1 en moto Gp en ik ga morgen naar bieb deel 2 en 3 van fifty shades halen dus lekker lezen zondag...
Ik zit chips te eten ,denk wat zit er nou voor iets hard in,wat denk je weer een stuk kies...........pfff alles brokkelt af in mijn lijf,ondanks de calciumtabletten..

Mooie film gekeken motorcycle diaries ,een waar gebeurd verhaal over twee mannen die samen op 1 motor door zuid Amerika reizen...

zaterdag 28 maart
Weer slecht geslapen pijn in onderbenen....
Achter laatste beetje rommel samen opgeruimd..
 Netje geworden weer...nu nog keer alles goed afdoen..


De was gestreken,even naar Martine voor de klup kleding op te halen,vergeten foto te maken,hou je tegoed..
Daarna naar de bieb en plus ,vanavond gourmetten met ons gezin.
Was gezellig en daarna nog film gekeken en vroeg naar bed,want morgen vroeg formule 1 met onze Max verstappen die het goed doet..
Ben ook kei moe de laatste tijd.........pff zou wel kunnen blijven niksen ...

zondag 29 maart 

Vroeg op ,hield ik Ger even voor de gein voor dat het al uur later was ivm klok zetten en de start al is geweest.,...ha ha ha ha
maar het was pas acht uur,dus lekker douchen.
Mijn been doet nog steeds zeer en is nog steeds beetje blauw ,wat dat lang duurt,
en dan moet ik proberen niet te denken dat het misschien wel een uitzaaiing kan zijn,pfffffff nee ,gelukkig denk ik zoiets en kan dan later er niet meer mee bezig zijn even hihihihihi
Zal ik toch langs huisarts een keer gaan denk ik dan weer,al is het maar om mezelf toch beter gerust te stellen,maar dan ben ik bang dat ze heel de truuke doos gaan openen,weer mri etc bla bla ,wat dat kost dan weer,en als er dan niks is...............neeee verstand gebruiken,longarts zegt duidelijk bij deze soort longkanker komen uitzaaiingen bijna niet voor........en dan denk ik weer,Karin als het echt een uitzaaiing zou zijn,dan verging je natuurlijk van de pijn,ja maar ik slik 2 maal daags tramadol denk ik dan weer,en zo gaan mijn gedachtes dus ooit op en neer............
voor nu denk ik dus maar :

 Don't Worry ...Be Happy

De race kijken,ondertussen ben ik weer aan deze blog bezig...
Volgend weekend duur en drukweekend ....vrijdagavond Ger naar Raven,zaterdagavond Marcel 50 jaar ,zondag naar Harley club Helmond,
Maandag eerste rit meuterklup ..............euhhhh zal ik eens mijn bankrekening nummer doorgeven hier......ha ha ha ha
nou ik ga weer fifty shades donkerder lezen als de race af is,nu verder kijken Max Verstappen ligt al 6 e ,toch heel erg knap er zijn inmiddels 41 rondes gereden en nog 15 te gaan....

Geen opmerkingen: