karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 9 maart 2015

eerste week maart ,trixie moeten laten inslapen

Afgelopen week ben ik maandagavond naar brandweer gegaan,omdat ik met Cees Toemen  foto's heb uitgezocht voor de jubilarissen.
Verder maak ik me toch soms druk omdat ik steeds vaker s morgens bloed ophoest ,en het lijkt steeds dunner en meer te worden...

je weet het he..............scrollen als je niet wilt zien


















dinsdag 3 maart 
S Morgens naar het bureau met Wesley ,hij was goed gegroeid,
woog 7630 gram en was 67.7 cm lang...
Hij mag vanaf nu boterham gaan eten en meer vast voedsel.
Pas terug komen als hij 11 maanden is.


 jaja hij wordt steeds sterker

smidags eerste botherham met jam..



s avonds was het kaarten bij Jeanny ,weer erg gezellig,nu niks verloren.
maar om half twaalf belde Wesly me op ,dat Trixie niet meer kon lopen.
Bij thuiskomst lichte hij zijn hoofdje op om mij te kunnen zien en trilde helemaal op en neer geruhm......tijdje Trixie bij mij op de bank gepakt en lekker gelegen,wilde zo eigenlijk hele nacht doen,maar dacht ik moet aan mezelf denken ook,morgen naar Maastricht op en neer voor CTscan...
dus tegen 1 uur toch maar mijn bed in gedoken,om 7 uur was ik weer beneden.

woensdag 4 maart

Trixie was er erg aan toe,ik vermoede iets met de hersens,ze kon haar evenwicht niet houden,ze was ook al afgevallen had ik laatst ontdekt.
Heb maar gelijk een mail gestuurd naar Asten en de situatie uitgelegd,en dat ik pas s middags kon komen ,omdat ik helaas naar Maastricht moet en dat kan ik niet afzeggen..
s morgens en s middags nog even Trixie lekker bij mij op de genomen,dat deed ze namelijk altijd tegen mijn buik aanliggen...



S Middags dus had Ger om half drie vrij genomen,Wesly was ook niet gaan werken,was meer zijn hondje eigenlijk he...en toen aangereden,
Ik heb Trixie al die tijd vastgehouden en getroost,hopend op een wonder.
Maar helaas,bij het schijnen van licht in haar pupillen dacht de dierenarts aan een hersentumor of bloeding,maar omdat we in de buik ook gezwellen voelden dus zeer waarschijnlijk een hersentumor....pffffffffff
in laten slapen.........eerste spuitje kreeg ze zelfs al niet veel meer van mee,daarna nog twee kleine spuitjes na een minuut of tien gewacht te hebben...en toen was het over.
Kreeg dagen later een mooie kaart van DAP de Eenhoorn uit Asten.



geen trixie meer.............wat heb ik gehuild...pfffffff
Wesly kon het ook niet meer droog houden,maar hij hield zich heel erg in volgens mij.
Rocky moet ook erg wennen om nu alleen te zijn ,de eerste nachten deed hij het goed,maar zaterdagnacht en zondagnacht joenkerde hij erg veel.

Donderdag 5 maart
 lunch time met mijn vriendinnen om twaalf uur en van elf tot twaalf uur fysiotherapie........pfff kan natuurlijk niet dus ben eerder weggegaan.
Lekkere soep en voor de handigheid maar worsten en kaasbroodjes uit de oven..
weer gezellig bijgekletst...
S Middags horizon van UPC geïnstalleerd........jaja up to date blijven..
Het weer voorspeld veel goeds ......eindelijk


s avonds kaarten bij Martine ,ook weer gezellig ,
ik had steeds jeuk aan mijn bovenbeen,en dacht al oei oei als dat maar niet een blauwe plek wordt en jawel...

ik heb weer zon last van droge huid,hier en daar springt hij spontaan en kloofjes..




Vrijdag 6 maart 
smorgens naar apotheek en winkel geweest en daarna kwamen Ger zijn ouders even op bezoek en hebben genoten van hun achterkleinkind.




zaterdag 7 maart 


Om twaalf uur heb ik Wesley weggebracht en toen konden we eindelijk eens beginnen aan het zoeken en maken van de gaten in de rubberfolie....

tadaaaaa resultaat nu hopen dat hij niet meer lekt..





daarna nog paar kleine dingen gedaan,maar Ger en ik waren  klus moe
dus nadat gras opnieuw is ingezaaid etc....niks meer.
S Avonds naar Ron en Tamara hun nieuw knus huisje wezen bewonderen..

Zondag 8 maart
Wat een mooie dag ,eerst naar Ger zijn ouders gelopen met Rocky en daarna naar de plus..
Ger zijn motor startte nu meteen,nadat hij zijn banden had opgepompt zijn we aangereden,had kronkelwegen en adres Eugene ingevoerd en kwam bij 58 minuten rijden uit.....mooi
Heerlijk gereden het was echt heel lekker weer,alhoewel de zon toch eigenlijk zelfs met zonnebril op gevaarlijk laag staat om half zes s avonds toen we terug naar huis reden...
toch een 60 km gereden............
Eugene en willemien hebben ook echt een heel mooi huis nu,de keuken met uitzicht op de tuin en vijver is geweldig..
Maandag nu eindelijk even tijd om van alles te doen,en mijn blog bij te werken.
Vanmiddag naar de tandarts en dan wil ik toch echt een boek gaan lezen,heb ze maandagavond opgehaald en nog niks kunnen lezen,nog geen tijd gehad ervoor.

ik heb trouwens van CZ bericht gehad dat ik vanaf januari met terug werkende kracht een tandarts verzekering heb,ben zo blij met CZ ,zou nooit overstappen ze helpen overal mee en denken mee...



Geen opmerkingen: