karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 16 februari 2015

zieeeeekkk zwak misselijk ,hoofdpijn ,en Griep , dus noppes Rome

Nou afgelopen week allebei geveld geweest door de griep.......
dus dagen in bed gelegen samen en helemaal niks gedaan,had zon hoofdpijn,ik wilde niks,niet lezen ,geen tv kijken ,niks pas op vrijdag werd het wat beter

en wij maar roepen,wij zijn nooit ziek, Ger dus vanaf zaterdag 7 februari al in bed,en ik kreeg maandag 9 februari koorts voelde me nog redelijk maar het werd iedere dag erger,op woensdag 11 februari besloten we om de reis te annuleren,en maar goed ook..
De dag dat wij eigenlijk naar Rome zouden vertrekken,was ik het ziekst,ik dacht ik ga dood (bij wijze van spreke he hahahah)......
Donderdag toch maar afspraak gemaakt met huisarts voor vrijdag,want schijnt ook longontsteking bij te horen ,even laten checken dus maar,en meteen kleine wesley ook meegenomen,gelukkig beiden niet..........
Goed uitzieken en half Mierlo heeft de griep zegt onze nieuwe lieve huisarts Dkt Steenbakkers........

dus buiten dat niet veel te melden,nou hopen dat de annulerings verzekering het vergoed,pfff toch 450 euro naar de mallemoer,bah bah ach ja....

Ger voelde zich zaterdag al wat beter dus Eugene is hem komen helpen met het dak wat we in het midden aan het maken zijn,en in paar uurtjes hadden ze het klaar,ook dankzij Terry die dag ervoor samen met Ger het voorwerk al mee had gedaan.......






Nu de waterval weg is naar de buurman,hebben we mooi plek om een beekloop te gaan maken, maar nu ziet het er dus nog zo uit...

Daarna was er de optocht,je kunt merken dat er nu er op de hoek geen kroegen meer zijn er bijna geen volk meer komt staan.........

Twee schatjes.......Wes en Rocky

Ik ben met Wesley binnen gebleven,het pakje was eigenlijk al net ietsje te klein,en hij had weinig intresse in de optocht..


 Nou doe dat ding maar uit,mijn tenen krullen op!!!!!!

 OOOOOhhhhh was da.....

Savonds boven tv gekeken,kids voice en all you need is love,
hoeveel mensen er niet verrast werden met kanker,en dat een vrouw met slecht hart nog maar een jaar of 5 te leven had,pff zette me weer aan het denken...
Hoe lang heb ik nog,doe wel of er niks aan de hand is...........
Stiekem begin ik me toch steeds meer zorgen te maken..



Zondag 15 februari (gisteren) heeft Ger de kast gemaakt ,
Ik assisteer met aangeven en soms iets vasthouden.
ik voel me wel heel duizelig soms,maar let goed op en af en toe rusten..
eerst heeft ger de stoep weer dicht gelegd en daarna .....
Zie het resultaat hieronder,nu nog verven............



Ziet er netjes uit he,nu staat alle rommel (en kliko's)voortaan in de kast...
alles moet nog afgewerkt worden he..
Dinsdag komt Frank met motorkettingzaag palen afzagen van afdak en donderdag komt Eugene met Ger de golfplaten op het dak leggen,kan ik gaan opruimen en inrichten...
Zit nog te twijfelen om toch de witte eethoek binnen en grenen buiten.....
en wel of niet kunstgras???????????

Nu is het Maandag 16 februari 
Heb eigenlijk geen zin om carnaval te gaan vieren bleeeeeee,
maar ja voor siet en gerald moeten we er natuurlijk even zijn vanavond..
vannacht weer slecht geslapen,mijn bed omhoog gezet,voelde me zo benauwd,
zal ook wel door de verkoudheid komen nu...
En er maalt van alles door mijn hoofd,geen zin om vanavond te gaan,van alles willen doen ,maar mijn lichaam pffff 
Zo zin in de lente en zomer en een mooie fijne tuin...





Geen opmerkingen: