karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zondag 22 februari 2015

ietsje beter ,en in het weekend in tuin bezig geweest, nu weer kiespijn

Week 3  van 16 tot 22 februari

Eerste paar dagen waren we nog best ziekjes en niet fit,wilden maandagavond naar de Weijer te gaan naar Prins Gerald,want ook al heb ik niet zon zin laatste tijd om ergens naar toe te gaan,Prins Gerald moesten we toch heen,maar ik zat op de bank echt niet lekker in mijn vel en ziekjes en Ger kreeg ook nog diarree,dus maar afgemeld....
Dinsdag idem dito ikke buikpijn pfff wat een rot griep....
Donderdag de fysio ook maar afgemeld dinsdags al,want voelde wel dat het nog niet goed zat..
pas vrijdag begon ik me echt beter te voelen........


Ger had donderdag en vrijdag s middags vrij gepakt om in de tuin aan de gang te gaan........en gisteren hebben we ook heel de dag in de tuin gewerkt.
zijn bij Intratuin een groene esdoorn en ander plantje wezen halen voor bij de beekloop en rekjes voor de rozen.
Ik heb via kanker.nl weer een logenootje leren kennen Marianne ,
het klikte meteen ,ze kan ook niet meer genezen en gaat ook gewoon door met haar leven net als ik ,net of er niks aan de hand is..
Oke tuurlijk we weten dat we doodgaan en Marianne kan er beter over schrijven als praten,ik kan het allebei ,want ik praat er over alsof het niet om mij gaat,ik heb dat al twee keer meegemaakt met mijn moeder en mijn zus ,en toen kon ik er ook over praten ,en nu doe ik dat ook,maar niet met mijn gevoel heb ik het idee..
Nog steeds moet ik toch mijn begrafenis gaan regelen,maar stel het steeds uit,omdat ik  denk dat ik binnen nu en een jaar echt nog niet doodga..

Weer nachten wakker van pijn,ik doe nu natuurlijk weer meer,en daar reageert mijn lijf meteen op.
De onderkant van mijn armen en dan bovenop lijkt wel of ze afgeklemd worden zon drukkend gevoel en pijnlijk....misschien
iets toch van mijn nek of zo want heb ook als ik hoest dat mijn rechterkant van mijn hoofd pijn doet,daar waar de hoofdpijn altijd zit.............pff ach ja...

Verder met Terry bij Carin geweest want die had een leuk cocos matje te koop voor achter bij de deur
meteen naar haar nieuwe keuken gekeken,heel mooi van hout en mooi tegeltjes (die moeten er nog op)...ik houd wel van hout..


Verder heb ik kiespijn gekregen pfff als ik ergens op bijt,is een kies waarvan tijdje geleden al een stuk is afgebroken...
Ger heeft ook vaak kiespijn,denk dat we moeten gaan sparen voor tandartskosten hahahaha,misschien dat ik wegens de medicatie dat wel vergoed zou gaan krijgen..
maar goed het volgende wat ik echt moet hebben is een andere fiets ,vooral als Wesley dadelijk mee op de fiets gaat..

Gras houden we voorlopig nog gewoon natuurlijk...dus over tijdje weer inzaaien.

Eugene heeft Ger geholpen met het afdak in het midden,Frank Verhoeven heeft de palen met kettingzaag eraf gezaagd..
zie de fotos hoe mooi het al is geworden...



 Let op die lompe conifeer ,hij is nu flink gesnoeid



kasten zijn geschilderd,nu binnenkant nog..

En nu gisteren (zaterdag)weer heel veel werk gedaan,nou ja Ger het meeste..tuurlijk

 De groene esdoorn en een of andere grassoort staan nu op zijn plek bij de beekloop..
Die lamp en voet met stoom eraan hierboven ,gaat hier ook nog weg,maken we aan paal vast,of ja vragen we Theo voor of hij ons weer even helpt....


Ger maakt de rekjes vast waar de drie klimrozen aan komen...
 Ger de bouwer..............


inrichten .............en open haard uittesten.
hier moeten we wel  nog buiten het afdak een vloer voor maken.....
dat als we stoken op de vloer en daarna onder afdak naar binnen..

 De achterwand bij de stoelen maken we winddicht door te betimmeren met steigerplanken............en dan mooi indianenschilderij ertegen en een klok...

 Zo gezellig he............beetje vuur en warmte
 resultaat bonsai achtig geknipt

Wat nu rest is nog overal opruimen,alhoewel Ger al heel veel heeft gedaan.
En dan aanhanger lenen op Ger zijn werk,hopen dat hij zaterdag vrij is..........
en dan naar de stort,we denken wel twee keer........
De tafel en stoelen wilde Martine wel hebben,en wij krijgen hier wat tegels voor onder de stoelen voor terug...
ROMMEL ROMMEL GENOEG PFFFFF


Op naar alweer de laatste week van februari, 4 maart moet ik weer ct scan en 10 maart uitslag.........pff begint de spanning weer op te lopen,mijn gevoel zegt dat ik steeds dichter kom te zitten ,bij diep inademen pijn vaak en piepend geluid vaak...en dan regelmatig dat bloed....we zullen zien wat eruit komt,misschien valt het allemaal wel mee,en het duurt nog een paar weken....
Oh ja heel wat jaren geleden hadden Anita en Astrid en Jeanny en ik een kaartclubje en deden we ook leuke dingen met dat geld,naar de stad en uit eten etc....we gaan weer van start,aanstaande dinsdag dan beginnen we bij Anita...duizenden heerlijk ons oud clubke weer bij elkaar en bij Anita, Astrid  en Jeanny voel ik me heel erg op mijn gemak ,we kennen elkaar al zo langggggggggggggg
Moet niet vergeten 4 stokken kaarten te kopen......en een pot zoeken waar kaarten en geld in kan....

Geen opmerkingen: