karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

maandag 3 november 2014

leuke dingen en meer rust..

Woensdag 29 oktober

s avonds bij Terry een film gekeken,
ze had het heel gezellig gemaakt,en allerlei lekkere dingen op tafel gezet..

Donderdag 30 oktober

boodschappen gedaan nadat ik eerst nog wat had ingeladen,en daarna meteen door naar Pieter om te praten,ik vind het fijn om met een onafhankelijke persoon te praten over van alles,ik merk wel dat ik steeds meer bezig ga zijn met vragen als ,waneer pas je dan euthanasie toe,op welk moment,en wat wil ik zelf nu echt........
Daarna thuis nog opgeruimd en lekker op de bank gelegen..

Vrijdag 31 oktober

Halloween

ik had dit plaatje op Facebook  gezet,


Maar ik geloof dat ik de enige was die er de humor van in zag.
Na de fysio s middags  nog even naar Terry en Wesley geweest en heb boven de tv voor ze aangesloten op upc kastje..

Na het eten even op de bank,en toen kwamen de ouders van Ger nog even kijken naar hoe mooi het was geworden hier binnen..
Daarna nog even naar de winkel geweest en toen naar Frank en Loes.
Onze buren Rian en Erik waren er ook en hun buren Frank en Anja ook.
Het was een leuke gezellige avond..

Zaterdag 1 november..

Omdat het kwik nog zon 20 graden aangaf,hadden we besloten om vandaag een kort stukje te gaan rijden met de motors,want nu nog even van genieten en we hoefden toch pas tegen 16:00 bij verjaardag  van Dominique te zijn..
Zo gezegd,Ger had zijn motor al voor staan en ik wilde hem eerst nog beetje toonbaar maken,dus vluchtig met sopje erover en licht afspuiten...
Toen proberen te starten noppes niks Nada , accu goed,maar start niet...
Frank kwam kijken want dacht al dat er wat was...
na lang zoeken,want we dachten dat het een  vocht probleem was,kwam er ineens rook onder het zadel uit.
Net op het moment dat we zeiden,tja dan ga ik maar bij Ger achterop, gaf chief een  rooksignaal af ,zo van hieronder moet je zijn,ikke kijken,en jawel accukabel was half los en maakte daarom niet goed contact...even vast gedraaid en tututututututu meteen startte  hij..pfff gelukkig..

Toch nog even een heerlijk stukje kunnen rijden,Frank had zijn BSA  bij en we hebben onderweg even gegeten bij highway 51 





Toch even fijn haren in de wind..................en geluid van mijn chief..
Daarna vlug omkleden,en nog even naar de winkel en naar Dominique der feest...
en heerlijk chinees gegeten en gebuurt met Rob ,oom van Thomas en ook erge motorliefhebber..
Het was erg gezellig en tegen acht uur gingen we naar huis..
Even op de bank zitten en omkleden om om kwart over negen naar de Weijer te gaan,want die hadden een rockbandje zitten om hun 15 jarig bestaan te vieren..

Helga en Marion zaten er al,maar de band viel tegen,wij vonden ze niet zo heel erg goed..
Astrid en Math waren er ook en Rosa en Theo kwamen iets later ,hebben we nog heerlijk wat mee gebuurt en gelachen over HUN bank die ze missen hihihihihi..
Tegen half 1 zijn we naar huis gegaan,was moe....
Das het vervelendste dat ik zo vlug moe ben voort,als ik op de bank zit dan kan ik ook nog maar moeilijk losmaken om iets te gaan doen...

Heerlijk in bed..........

Zondag 2 november

Planning was Ger maakt zijn huiswerk Engelse les   ....
en we zouden nog even gaan rijden voordat Terry en Thomas en Wesley hier komen eten.
Maar ik had er geen zin,was moe............
Ger en Terry hebben tomatensoep gemaakt samen,en Terry  heeft  het opgeschreven,zodat ze thuis  het ook kan gaan maken...
Ik vergat eerst de crème fraîche bij de vis te doen,toen weer bijna de bloemkool..
pffffff  mijn geheugen laat me aardig in de steek de laatste tijd..
Schijnt van chemopillen  te kunnen komen..
Het was gezellig en daarna  nog even gebuurt......
gewassen en lekker reclameblaadjes  door snuffen..........
en film gekeken met Ger  "al is lost......." maar was niet veel aan...

Nu van morgen Maandag 3 november

Ik wordt weer wakker met buikpijn,en mijn handen en schouders en knieën..
Maar ik heb ook weer hoofdpijn rechts boven mijn oog en ben misselijk...bah bah,
heb geen zin om op te staan ,maar ik moet mijn medicijnen innemen.
En dadelijk  gaan oppassen bij Francien,op de poetshulp hihihihih
Heb ook maar extra paracetamol gepakt voor de hoofdpijn.
Ble verschrikkelijk om misselijk te zijn,en mijn tong die tintelt ook weer lichtjes en mijn tanden voelen dan als schuurpapier aan als die op mijn tong komen,laatste paar dagen had ik al meer last ervan ,met name als ik bv chips of toastje of iets hards eet,dan doet het daarna steeds meer pijn..
Dus ben maar weer netjes aan het spoelen  met mondwater.
Hoop niet dat dit doorzet en zo voortaan altijd is...
Dat zijn momenten dat ik nadenk over de toekomst, wat zal ik dan doen als ik zovee klachten ga krijgen van die chemopillen,want dat blijft dan tot ik stop..
Maar asl ik stop geef ik de kanker weer kans ..............
Maar leven wat ik nog ga krijgen moet wel leefbaar blijven vind ik,
En wanneer pas  je euthanasie toe,wanneer is het moment daar ???
Allemaal vragen die me toch de laatste tijd bezig houden.
Want ik besef gewoon maar al te goed ,dat het 1 keer af is met de goed uitslagen,
Nu zegt men tegen mij ,wel heel fijn die goed uitslag,
ja ben ik ook super blij mee, maar toch denk ik dan pfffff  maar over zeven weken zit ik weer zo,
weer spanning weer uitslag..................bah dat blijft voortaan zo en dat is niet leuk..
Ik ga me toch ook maar weer even bezig houden met uitvaart etc.....
Het kan maar allemaal klaar zijn.....
Bij francien aangekomen daarna nog even gebuurt met haar poetshulp,en die zei jij hebt ook recht op hulp hoor...........
Dus ik zal dat ook eens gaan uitzoeken......
Nu even heerlijk relaxen niks doen en lekker me dadelijk  op de bank nestelen,effkes laptop mee en nog wat uitzoeken...............
Vanavond moet ik wel echt een keer weer naar de kazerne,
ben de laatste tijd zo moe en heb dan s avonds  geen zin meer om van mijn lekkere bank af te komen..
Fysiotherapie trouwens is bijna af,had chronische machtiging,maar ondanks dat ik heel veel mankeer,
Stopt de chronische  machtiging en we weten geen code voor nieuwe,want reuma valt niet meer daaronder en mijn longen zijn nog net te goed voor daarvoor een chronische machtiging,ook stom ,want wil ik ze in goede conditie houden ,dan moet ik toch trainen,en dat wordt niet vergoed.
Ik ga echt geen 130 euro per kwartaal betalen aan fysiofit , ik ben al duurder verzekerd bij CZ,
Ik denk dat ik helemaal stop met alles,krijg ik misschien ook meer rust.
Ik ga toch keer dood,dus wat heeft het allemaal nog voor nut???
IK ga stoppen met schrijven,euuh ik bedoel typen.......tot volgende week..





Geen opmerkingen: