karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

dinsdag 11 november 2014

druk drukker drukst

Pfffffff effkes heel kort over afgelopen dagen van
4 tot en met 11 november

Te druk met echt van alles,naar Terry en kleine toe gaan,huishouden.
Maandagavond mijn afscheidscadeau van Brandweer maar eens mee naar huis genomen,
blijft moeilijk om niet meer mee te mogen uitrukken etc....maar ja kop op.
Durfde het beeldje niet eerder mee naar huis te nemen,want het was al keer (niet door mij) kapot gegaan,en nu paar jaar later zeker klaar...


Tussendoor nog bij Terry en de kleine geweest,hieronder een selfie....


afgelopen vrijdag 7 november weer naar Maastricht geweest,
Dkt Potjewijd denkt dat de spierreuma bij mij chronisch is,maar we  gaan nu de prednison per maand 1 mg afbouwen.
Ik hoef pas 3 februari terug te komen en twee weken daarvoor bloed te prikken als dat kan ivm de uitslag van IL-2 receptor die duurt twee weken.........

Bij de apotheek hadden ze natuurlijk de prednison in vloeibare vorm niet,dus moest ik tot vandaag (dinsdag 11 november) wachten zodat ik met he t afbouwen kan beginnen..
Vrijdagavond hadden we bowlen bij de Brug met de brandweer ,ik heb niet meegedaan,was bang dat ik teveel reactie op mijn lijf zou krijgen,laatste dagen toch al veel meer last weer,en heel slecht slapen van de pijn,lijkt dan wel of er een vrachtwagen over mij heen heeft gereden..
En mijn schouders en knieën doen dan zon pijn en als ik op mijn rechterzij ligt doewt mijn linkerheup weer heel erg zeer,en dan die brandende pijnen,ze zijn weer eger geworden als ik ove rmijn huid streel dat het daarna in de fik staat.............pfffffff maar goed.
We proberen positief te blijven,heb maar weer wat leesvoer besteld bij de biep...over leven na de dood,etc.......
Ik wil me op een of andere manier toch voorbereiden,je weet het toch maar nooit waneer het zover is toch.........alleen heb zo weinig tijd om te lezen..
Zaterdag overdag buiten en in stal alles klaargemaakt voor het meuterklup feest.....
en wat was het weer gezellig...........half vijf was het geworden...pffffffffff
daar heb ik een week voor nodig om bij te komen hihihihi



                           Hieronder proosten we op Paul en Mieke die waren 45 jaar getrouwd.





Zondag zou ik eigenlijk wesley hier laten slapen ,maar ik was zo moe,Terry was wel teleurgesteld,
maar nu mag ze hem woensdag komen brengen....

Ik heb nog met sommigen gesprek over mijn ziekte gehad,en die hadden tranen ind e ogen,ze wisten niet hoe ermee om te gaan,en niet wat ze moesten zeggen of reageren,daarom maar niks.....
Aha hopelijk is het duidelijk geworden voor hun dat alles oke is, en  dat ik er makkelijk over praat..

Gisteren avond weer bardienst gedaan en ook weer zon gesprek gehad,men wil het liever niet erover hebben.......nee ik zeg het verkeerd,men wil niet inzien dat ik ongeneeslijk  ziek ben,ik zie er toch goed uit,ik ben nog te jong,en ik houd het al zo lang vol...........
jaaaaa maar dat neemt niet weg dat in  beide longen kanker zit.........
afijn ,ik moet echt mijn zaakjes gaan regelen vind ik zelf..........
Maar tijd onbreekt....me nog............
Ben met zoveel dingen tegelijk bezig,reisje brandweer,weekendje Rotterdam,paar dagen Rome,Regelen zomervakantie met ons gezin...........
Met ons gezin wilde we naar Italie gaan,maar ik had al zoiets van met die kleine ,die is dan pas 11 maanden,en wij gingen vroeger met onze kinderen ook het liefste naar center parcs,
dus met Terry besproken en die wilde helemaal niet graag zover reizen,
Dus eerst overlegd met de rest of Frankrijk dan oke was...
En maar meteen geboekt maandag 3 augustus tot maandag 10 augustus een week 


center parcs le lac d'ailette




Het park is in Canadese stijl,ben ik toch nog in canada geweest hihiihih...

Nou een kort stukje deze keer ,maar tijd het ontbreekt me aan tijd,
want ik lig ,nee moet ook iedere dag mijn rust nemen,en liggen op bed,anders trek ik het niet..

tot de volgende blog...



Geen opmerkingen: