karinslevenmetlongkanker

karinslevenmetlongkanker

zaterdag 8 april 2023

operatie datum bekend en verassing vriendinnen

 Allereerst afgelopen woensdag ik was bij de fysio en fitness no1 in bakel mijn telefoon ging mijn schatje zei zorg dat je om kwart voor 5 klaar staat met je mooiste kleren en opgemaakt,ik heb iets geregeld.(was niet gelogen dus)

Beetje beduusd dat hij  een verassing voor me heeft,ik ben degene die zoiets altijd doet..

Hele middag denkend wat zou die geregeld hebben Terry kwam smidags en ik zei jij weet er iets van want ineens at je niet meer mee..

Ja nee,alleen dat er een verassing is ..

Gaat de bel kwart voor 5 huh Ger heeft toch de sleutel.

Ik zie een schim en denk he dat is niet Ger,wat zou hij geregeld hebben,staat mijn vriendin Carin aan de deur,verdwaasd kijk ik nog om de hoek waar is Ger dan..

Zegt Carin wij nemen je mee uit......wat een verassing die had ik echt niet zien aankomen.

In Helmond bij het zusje kwamen ook Jen en Mandy........zo lief Sisters thanks




Hadden ze op ut laast bij het toetje ook og geregeld dat er een tekst op bord werd gedaan met chocolade......

zag het eerst niet,dacht huh mijn toetje op zon groot bord?

ikke voelen aan de tekst ooh chocolade ,kijk ik nog eens naar de tekst en kijk Mandy aan..

Dacht nee geen tranen aub.....zo liefff




Tekst uit brief van het Radboud UMC te Nijmegen:

Geachte K.E.M. vd Berg‐Comello, 

Uw behandelend (long)arts heeft met u gesproken over een operatie en u hebt in overleg besloten deze operatie te laten verrichten. Voordat u opgenomen wordt in het ziekenhuis voor de operatie is er voor u een voorbereidingsochtend gepland, ook wel de preoperatieve polikliniek longchirurgie genoemd, ook hebben we uw ziekenhuisopname en operatie gepland. 

 Vervolgens mag u zich inchecken bij de aanmeldzuil op dinsdag 11‐04‐2023 om 10:45 uur, route 725. Wij verzoeken u om een kwartier eerder aanwezig te zijn. Mocht u op de ochtend van de afspraken door omstandigheden bijv. verkeersdrukte, onverhoopt niet op tijd aanwezig kunnen zijn, dan verzoeken wij u indien mogelijk contact op te nemen met de verpleegkundige van de polikliniek Longziekten,

Na de voorbereidingen op de preoperatieve polikliniek longchirurgie mag u naar huis. Voor uw ziekenhuisopname dient u zich maandag 17‐04‐2023 om 14.00 uur te melden bij de balie van de verpleegafdeling Cardio‐thoracale chirurgie en Longziekten routenummer 748.

Uw operatie staat gepland de dag erna, op dinsdag 18‐04‐2023. De operatietijd is maandagmiddag 17‐04‐2023 bekend. Dit zal de verpleegkundige van de afdeling met u bespreken.

Spannende tijd bah bah dat wachten.
Gelukkig heb ik het druk met van alles wat al half jaar geleden gepland stond.
Pasen de kinderen hier en paasmaandag route en rit naar A3 motoren,dan dinsdag kleinkind Wesley op het busje zetten, uur rijden naar Nijmegen en denk dat we terug zijn omstreeks 16 uur,dus daarna koken .
Woensdag Wesley op school ophalen om half 1 en savonds hier eten met zijn allen.
Donderdag Wesley op busje zetten en opvangen en bij Terry koken.
Vrijdag vertrekken we vanaf Mandy naar Calluna in Ommen motorweekend.
zondag terug,maandagochtend nog even met onze hond Rocky naar dierenarts,en om half 1 aanrijden naar Nijmegen...dus niet veel tijd om na te denken hahahahah
Dan na de operatie weer wachten tot uitslag bij patholoog bekend is duurt ook weer week of 10 dagen of zo........
Nou tot de volgende blog toedeloe Karin

Geen opmerkingen: